W dniu dzisiejszym, w godzinach wieczornych doszło do tragedii na drodze Koło - Sompolno w miejscowości Dęby Szlacheckie. W pobliżu sklepu spożywczego został potrącony mężczyzna, który prawdopodobnie przechodził przez ulicę w miejscu niedozwolonym.
Z relacji kierowcy samochodu ciężarowego przewożącego węgiel wynika, że mężczyzna był ubrany na ciemno i pojawił się tuż przed maską pojazdu. Prowadzący ciężarówkę nie miał już czasu na reakcję i hamowanie. Mężczyzna w wyniku odniesionych poważnych obrażeń zmarł na miejscu.
Ok godz 19:55 w miejscowości Dęby Szlacheckie, 53-letni mieszkaniec powiatu tureckiego kierujący pojazdem ciężarowym m-ki MAN, jadąc od strony Sompolna w kierunku Koła uderzył w 52-letniego mieszkańca Dębów Szlacheckich. W wyniku zdarzenia 52-latek poniósł śmierć. Na miejscu pracują policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Kole, którzy ustalają dokładny przebieg zajścia.
- przekazał nam pełniący obowiązki rzecznika prasowego, Przemko Chudykowski
Te samochody jeżdżą tu tak szybko że strach iść chodnikiem jak jadą a o rozmowach przez tel gdy kierują nie wspomnę. Hałas niemiłosierny tu jest w dzien a w nocy już wogole. Powinny mieć one zakaz jazdy ta droga, spokój był gdy remontowali przejazd kolejowy w Osieku Wielkim ale znów jest to samo.
Klaudia ·
06 Marzec 2019
Rodzinę proszę o kontakt. 601897165
Wujek ·
25 Luty 2019
W Babiaku to samo! Tylko że nikt jeszcze nie zginął. Jezdzicie lekko 80 km/h wjeżdżając w studzienki kanalizacyjne aż wszystko się trzęsie w okolicy. Od poniedziałku do niedzieli! Także mistrzowie kierownicy wiedzcie że są chętne osoby do tego by nagrywać wasze popisy i powiadamiac odpowiednie służby. Dowodem przekroczenia prędkości będzie zapalenie się czerwonego światła sygnalizatora gdzie ograniczenie jest do 40-45 km/h
kierowcw kopalnia ·
28 Luty 2019
Jak byś się znał na przepisach to byś wiedział w którym miejscu jaka prędkość obowiązuje i nie wypisywał byś głupot. A tak na marginesie tam u was w Babiaku też meneli nie brakuje cały park obstawiony. Miłego nagrywania "WUJEK" tylko wiedz że każdy kij ma dwa końce. My też możemy pobawić się w reżyserów.
Rolla ·
25 Luty 2019
Haha! Ciekawe skąd macie takie informacje na temat prędkości? Jak tacy z Was znawcy całej sprawy to czemu nie piszecie, że ofiara była pijana? Człowiek był sam sobie winny. Gdy ktoś chla i nie potrafi myśleć jakie mogą być tego konsekwencje i wskakuje na drogę pod jadące auto to coś tu jest nie tak. Szkoda tylko, że przyczynił się do cierpienia kierowcy, bo to on w całej tej sprawie jest poszkodowany. I jeszcze jedno, teraz takie z Was niewiniątka i niby każdy w terenie zabudowanym jeździ dokładnie 50km/h? Hipokryci...
kierowcw kopalnia ·
24 Luty 2019
Wszyscy znawcy i eksperci. Szkoda że nikt nie napisał w jakim stanie był poszkodowany, czy oby nie po spożyciu i to znacznym. Czy to nie jeden z tych bywalców sklepu którzy zdrowo wstawieni wracają do domu środkiem drogi. Szkoda że wtedy nikt z Was ignorancji nie reaguje i nie widzi problemu.
kierowcw kopalnia ·
28 Luty 2019
A jaki masz dowód że kierowca który uczestniczył w wypadku "gnał i łamał przepisy", bo z tego co ja wiem to nadal trwa śledztwo a odczyt z tachografu mówi co innego niż wasze radary w oczach. Wszyscy znawcy i święci co nigdy nie łamią Przepisów
obserwator ·
24 Luty 2019
A to dowód na to że musiał zginąć, bo kierowcy zachciało się łamać przepisy i gnać z niedozwoloną prędkością w terenie zabudowanym? Piszecie, że w Dębach ludzie na jezdnie wyskakują, że są wstanie wskazującym na spożycie alkoholu- skoro tak dobrze jesteście poinformowani, to tym bardziej powinniście uważać i jeździć tu ostrożniej. Następnym razem zanim wsiądziecie za kierownicę zastanówcie się milion razy czy warto gnać bez opamiętania.
ja1 ·
24 Luty 2019
I to jeszcze były zawodowy strażak - bez wyobraźni.
Ughor ·
24 Luty 2019
Każdy kierowca. Czy to osobówki, motocykla, czy dużego zestawu. Przekraczając tak znacznie dozwoloną prędkość jest potencjalnym mordercą. Kierowców tych wywrotek gubi rutyna. Pokonują cały czas tą samą trasę i myślą że nic nie jest w stanie ich zaskoczyć. Jest to zgubne, i to bardzo. Zwróćcie uwagę ilu z tych kierowców trzyma telefon przy uchu podczas jazdy. a wystarczy, że wyjedzie patrol policji to nagle wszyscy wzorowi kierowcy. Skoro kierowca który napatrzył się tyle na wypadki nie ma wyobraźni i nie potrafi dostosować prędkości to co mają się nauczyć młodzi kierowcy.
Do blinkowa ·
24 Luty 2019
A co ma piernik do wiatraka że napatrzył się na takie wypadki gdy by jechał 50km/h a nie prawie 70 to by tragedii niebyło może by go tylko potrącił.
ja1 ·
24 Luty 2019
70 km na godzinę. Podobno jechał dużo więcej i to są sprawdzone informacje.
Wacek 25 w zwisie ·
23 Luty 2019
Niech elektrownia Turek sobie dziurę na węgiel wykopie u siebie , a nie węgiel 70 km wożą i niszczą nasze drogi , wypierd... z powiatu kolskiego bo wam drogi zablokujemy w proteście ! Wanna za wanną ciągle przekraczają dozwoloną prędkość i wiszą na komórkach.
Kierowca ·
22 Luty 2019
W końcu niech policja zajmie sie tymi torfiorzami jezdza jak debile w koncu doszło do tragedii a gdzie jest policja śpi po kszakach?
Smutna 😢 ·
22 Luty 2019
Do Pani blinkowa. Bardzo mądry i wzruszający wpis. I to powinno zostać już bez zbędnych komentarzy i hejtów. Niech Bóg ma w opiece kierowcę.
blinkowa ·
22 Luty 2019
Znam tego kierowce od dnia swoich urodzin i wiem że świadomie nie zrobił by nikomu krzywdy, nawet najmniejszemu zwierzęciu. Od kilkudziesięciu lat jest zawodowym kierowcą i z racji danej mu służby napatrzył się na podobne wypadki, po czym dochodził do siebie tygodniami. Jest to człowiek niezwykle wrażliwy, także tylko się modlić że wyjdzie z tej traumy..Wiele lat ratował ludzi pokrzywdzonych przez innych, teraz przyszło mu przeżywać to od wewnątrz, od "sprawstwa". Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ludzie go tak osądzają, sumienie do końca życia będzie go dręczyć, a ludzie swoje dołożą, boję się o niego, bo to że wiele widział pewnie nie przygotowało go do bycia po drugiej stronie "sprawcy". Szkoda człowieka, bo Bóg dał mu życie, ale sam wybrał tak naprawdę, alko zrobiło swoje, nieuwaga, i dozgonne poczucie winy drugiego człowieka...
blinkowa ·
22 Luty 2019
nie bądźcie tacy agresywni...każdy z nas miał taką sytuację, gdy pieszy bądź cyklista nie był widoczny...
blinkowa ·
22 Luty 2019
Sama miałam sytuację wyjeżdżając po ciemku z zakrętu pojawił się pan na czarno na nieoznakowanym rowerze, dzięki bogu nie jechało nic z naprzeciwka. Gdyby nie to że jechałam z niepełnosprawnym synem, który w każdej chwili mógł wyjść z samochodu, to poszła bym do gościa i mu wpier..... za jazdę wężykiem oraz wezwała bym policję.....a pozostało mi tylko mrugać innym kierowcom z naprzeciwka, że istnieje jakieś zagrożenie...
Gość ·
21 Luty 2019
A osobówki to jak niby jeżdżą?
Mieszkam na wsi niedaleko dębów, stara zabudowa, domy blisko drogi i wąski asfalt, ograniczenie do 50 . A średnia prędkość? Ok 80kmh. Jadąc wolniej (te 50)trzeba co chwilę zjezdzac na pobocze żeby ten z tyłu mógł wyprzedzić i pędzić dalej. Tak właśnie Polacy jeżdżą, klapki na oczy i do przodu, byle jak najszybciej
Adam ·
21 Luty 2019
I tu pisze ogólnie o kierowcach a nie tylko o tym wypadku bo tu kto był winny to wyjaśni policja
Adam ·
21 Luty 2019
Może i 85 ale jeżdżą jak chcą każdy to widzi i nikt głupi nie jest a CB wiem że moja i osobowki bo też jeżdżę i dużym i małym ale jak się jest zaladowanym to trzeba myśleć ile trzeba na to by się zatrzymać każdym autem nie tylko dużym tym bardziej w takim miejscu
Kierowca ·
21 Luty 2019
Jeżdżę tam do lekarza i czekając za babcia w aucie na parkingu widzę że wcale Ci kierowcy nie jeżdżą tam 50 na godzinę tylko ile fabryka daje. Myślą że tak dużym autem zdarza wyhamować. Czasem boję się siedzieć bo auto się całe trzęsie jak jadą
RRR ·
21 Luty 2019
,, Nie wolnieją,, Naucz się pisać, a później możemy dyskutować. Wypowiedź na poziomie 0. A zauważyłeś (Aś) że osobówki również tam nie WOLNIEJĄ 😜hahaha
... ·
21 Luty 2019
Niech się ktoś weźmie za te tiry bo jeżdżą jak nie normalni, jak tak będą szybko jeździć to znowu ktoś zginie. Na przejeździe kolejowym w osieku to pędzą wcale nie wolnieja kara powinna być. Współczucie dla rodziny zmarłego [*]
Rrttt ·
21 Luty 2019
Ej hejterzy kopalniaków dlaczego nie hejtujecie narąbanego motocyklisty z Osieka ponad 2 promile alkoholu i waszym zdaniem jest gitara? Bo co nikogo nie zabił? Zastanówcie się zanim napiszecie . Karma wraca.
Rafi ·
21 Luty 2019
A wy wszyscy hejterzy macie radary w oczach ze wiecie ile mają na licznikach!!!
xxx ·
21 Luty 2019
te many maj a kaganiec na 85 k/h
Rrttt ·
21 Luty 2019
Do Adam .Człowieku jak się nie znasz to się nie wypowiadaj te many mają ogranicznik prędkości 85 km/h
Luzak ·
21 Luty 2019
Adam ty tępa dzido. Nie wiesz jak jest nie dyskutuj!!! Nie mogą jeździć 89. Znawca się znalazł!!! A komunikują się nie tylko kierowcy kopalni na CB, ale wszyscy kierowcy nawet aut osobowych. Popatrz w lustro i sam się ocen
Adam ·
21 Luty 2019
Wszystko zapisane na karcie kierowcy dokładnie będzie wiadomo ile jechał a co do jazdy kierowców z kopalni to jeżdżą jak chcą i taka prawda tylko się na CB komunikują czy droga czysta i licznik się zamyka na 89 taka prawda
Mieszkanka przy ulicy ·
21 Luty 2019
Mieszkam przy drodze zw.,, Kopalnianą,, Przeciwnicy ciężarówek z weglem. Również 24h słyszę i widzę wspomniane wcześniej ciężarówki i nie one są aż takim problemem aby,, jechać po nich...,, czy naprawdę macie klapki na oczach i nie widzicie jak jeżdżą inni użytkownicy drogi! np. motocykliści!!! Gdzie prędkość w terenie zabudowanym wynosi czasem 200 km na h i też może zabić człowieka. Oczywiście nie wszyscy tak jeżdżą!!! Zarówno osobowe auta, ciężarowe i motocykliści. A wy jak takie osły przyczepiliscie się do,, kopalniakó,,Dajcie spokój. I pilnujcie się sami wzajemnie za kierownicą.
Kierowca TUREK ·
21 Luty 2019
Zgadzam się!! zajęliscie się hejtem i opczernianiem kierowców kopalni. A gdzie współczucie dla rodziny zmarłego. Również trzeba współczuć kierowcy ciężarówki. Z taką ogromną trauma musi żyć do końca życia. Ludzie nie zrobił tego specjalnie!!!Faktem jest, że życia nie zwróci człowiekowi. Bo cóż jest cennieszego jak życie drugiego człowieka. Przestańcie pisać brednie. Każdy odpowiada sam za siebie. Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego. A i myślą jestem z osobą, która prowadziła ciężarówkę. Współczuję!!!
Ona 199 ·
21 Luty 2019
LUDZIE !!! PROSZĘ WAS NIE WYZYWAJCIE SIEBIE NA WZAJEM :( POLICJA USTALI KTO BYL WINNY . A JEŻELI CHODZI O SZYBKOSC JAZDY WSZYSTKICH SAMOCHODOW TO ZAWSZE BEDA TAK JEZDZIC NA NICH NIC NIE DZIALA :( KAZDY ODPOWIADA ZA SIEBIE :( WYRAZY GŁĘBOKIEGO WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY ZMARŁEGO . ORAZ DLA KIEROWCY TIRA ZA PRZEŻYCIE TEGO WSZYSTKIEGO..
Rrttt ·
21 Luty 2019
Potraficie tylko hejtować a postawcie się na miejscu rodziny ofiary lub na miejscu kierowcy mógłby to być każdy z nas . Trochę współczucia.
Xxx ·
21 Luty 2019
Dzisiaj jak wolno jeżdżą . Szkoda że dopiero teraz jak zginął człowiek
Kierowca TUREK ·
21 Luty 2019
Jestem kierowca ciężarówki. Ludzie ogarnijcie się!! osobówki prowadzą auta dużo gorzej!! Wyprzedzają w terenie zabudowanym!! Nie stosują się do ograniczeń, rozmawiają przez telefony. Jaka jest statystyka wypadków komunikacyjnych. Więcej wypadków jest przez samochody osobowe!!! Odpie....... Się od nich!! Niech każdy pilnuje siebie!!! I nie mierzy wszystkich jedną miarą.A co do komentarzy innych śmiech i żenada. Many o których mowa nie mogą jeździć więcej niż 85. Jesteście prości i nie macie żadnego pojęcia.
Mieszkaniec ·
21 Luty 2019
Jeżdzę KIEROOO ciężarówką i to nie tu jak wy koło konina tylko trochę dalej i wiem co to legalizacja. pytanie czy ty wiesz, bo mi nie powiesz że między samochodami osobowymi a ciężarówkami jest rozbieżność 20 km na godzinę.
kierooo ·
21 Luty 2019
"Mieszkaniec"jak byś miał odrobinę pojęcia o legalizacji tachografu i o przekłamaniach w autach osobowych (w górę) to byś wiedział ze kilka km/h musisz dodać do tego co masz w swojej osobówce. Niestety osobówki nie mają tak dokładnego i co ważniejsze co jakiś czas legalizowanego/sprawdzanego pomiaru prędkości... A więc wszelakie opowieści ze 70-90km/h w terenie zabudowanym to bujdy bo jeśli Ty masz 70 to w dużym nawet 60 może nie być...
Mieszkaniec ·
21 Luty 2019
A 85 km w terenie zabudowanym to jest wolno palancie. Pierdolnij się w głowę. Odcięcie macie na 89 km i nie mów że nie bo wielokrotnie osobowym za wami się jeździ i to widać.
Sajmon ·
21 Luty 2019
Rada gminy na początku roku złożyła wniosek do komisji powiatu o montaż świateł w Dębach i Osieku Wielkim
XxXxX ·
21 Luty 2019
Kurczę.. teren zabudowany a oni ganiaja tymi ciężarówkami jak poparzeni. Strach stać przy drodze jak jadą z kopalni.
Dęby ·
21 Luty 2019
Nie mozna oceniac kto winny a kto nie, to ustali policja.
Jednak zgodzę sie z wiekszoscia kimentarzy ze ,,te"tiry (nie konkretnie ten, poniewaz nie bylam swiadkiem zdarzenia i nie moge ocenic) jezdza szybko w terenie zabudowanym.
Wyrazna predkosc czuc nawet przy mijaniu takie sa fakty, kto mieszka w okolicy ten wie.
Kierowcy zwolnijcie!
Kierowca ·
21 Luty 2019
Do wszystkich tych co mówią ze nie można na tej trasie jeździć ciężarówkami otóż moi drodzy to jest droga powiatowa gdzie nacisk na oś wynosi 10 ton wiec gadanie ze nie mogą tutaj jeździć mozecie sobie wsadzić w cztery litery a po drugie wiem co tam się dzieje nieraz pijani stoją latają , przechodzą przez ulice czy wy myślicie ze wyhamowanie takiego zestawu to jest moment ??? Typowe myślenie cebulaka ! Ludzie wszystkiemu winni kierowcy ciężarówek ale najpierw popatrzcie jakie zagrożenia robią piesi lub osobówki bo otóż kochani wypadek z winy kierowcy ciężarówki statystycznie udowodnione w Polsce wynosi 10krotnie mniejszy niż z winy osobówek czy pieszych wiec nie gadajcie mi tutaj głupot
God ·
21 Luty 2019
Kolanka- pieprzys.z głupoty albo nie potrafisz czytać statystyk.
Rok 2017- zarejestrowane auta osobowe ok 22mln, auta ciezarowe 3,2mln
Wypadki spowodowane przez osobowe - 21tys. To jest ok 9%zarejestrowanych aut , wypadki spowodowane przez auta ciężarowe powyżej 3,5 t - 930 tj. ok 3% aut jeżdżących po drodze. Z tego wychodzi że kierowcy tirów powodują 3 razy mniej wypadków średnio na jedno auto. A do tego każde auto ciężarowe robi kilka tys km miesięcznie , cały czas są w trasie, a z osobowych dużo tylko stoi i robi kilkanaście km dziennie
kolanka ·
21 Luty 2019
Twierdzisz, że samochody ciężarowe powodują 10 % wypadków. Może i tak jest. Szkopuł w tym, że mając dane z przed roku w Polsce było zarejestrowanych 22 005 578 samochodów osobowych a ciężarowych 3 203 256. Resztę przelicz sobie sam.
luzak ·
21 Luty 2019
a ja napisze tak-zapie...? ciekawe czy wy osobówkami na 50 tyle macie ?? jakie to niewiniątka teraz co robicie w dębach pod sklepem po parkowane auta przed i za pasami zasłaniając przejście dla pieszych i do tego co niektóry LORD pół auta na drodze jeszcze zostawi bo do sklepu podjechał to samo jest pod cmentarzami w dębach i osieku dużym parkingi zrobione a auta przy drodze albo pół na niej bo pod bramę cmentarza muszą podjechać albo najlepiej wjechać na cmentarz jak by się dało,skończy się picie pod sklepem w dębach.A co do przyjmowania chłopców na kopalni hm... no nie każdy chce być zależny od mamusi i zaczynać prace mając 30 lat są ludzie bardziej ambitni
On ·
21 Luty 2019
Zapie***laja czy nie to każdemu o się może zdarzyć, mieszkańcy już dawno powinni apelować o montaż świateł na przejściu dla pieszych z opcja fotokomurki tak jak w Babiaku i by się sytuacja uspokoiła, a tak każdy wie i każdy się boi tam przechodzić ale zadbać nikt o to nie umie.
Mieszkańcy sami sobie są winni poczętego bo już dawno powinni się tym przejściem zająć skoro tak tam ciężko przejść.
mieszkaniec ·
21 Luty 2019
współczucie dla rodziny. a wiadomo kto zginął?
Abc ·
21 Luty 2019
Jak by jechali z dozwoloną prędkością obowiązującą w tym miejscu to by mu pieszy nie ,,wyrósł " przed maską, już prawie schodził z ulicy. Ja dwa dni wcześniej byłam świadkiem jak panowie ok 19.00 sześć Manów jeden za drugim zapiera.....li w tym miejscu 95/ godzinę, no i niech taki wychamuje.
kierowca ·
21 Luty 2019
Ty chyba jesteś pojebany jak myślisz ze cięzarówka pojdzie 95kmh a po drugie oni wcale tak nie zapierdalają
Andrzej ·
21 Luty 2019
Bo Ci Idioci co wożą węgiel nie patrzą na przepisy i ograniczenia prędkości. już dawno ktoś powinien się za nich wziąć
kakakaka ·
21 Luty 2019
Dokładnie ! popatrzcie jak jedża te same auta z węglem na ulicy Piaski w Kole ! strach po prostu . ludzie zaprowadzają dzieci do przedszkola a ci debile zapier… z 90 na godzine. do paki wsadzić !
Smutna ·
20 Luty 2019
Może i kamizelka nie obowiązuje w terenie zabudowanym ale nieraz może uratować życie tak samo przejście dla pieszych które było o kilka kroków dalej. Jeśli sami nie zadbamy o swoje bezpieczeństwo i życie nikt za nas tego nie zrobi :-(
ja ·
21 Luty 2019
Na przejściu dla pieszych w Dębach tak samo bezpiecznie jak i obok niego. Póki samochody jadą, szanse nikłe żeby na nie wejść- niewielu tu się zatrzymuje widząc pieszego czekającego na to by dostać się na drugą stronę ulicy. A jak już jesteś na tych pasach, to boisz się żeby cię jakiś wariat pędzący z prędkością światła, który pojawia się z nikąd, nie zabił. Tu potrzeba większych kontroli i sygnalizacji świetlnej.
Świadek ·
20 Luty 2019
Te samochody jeżdżą tu tak szybko że strach iść chodnikiem jak jadą a o rozmowach przez tel gdy kierują nie wspomnę. Hałas niemiłosierny tu jest w dzien a w nocy już wogole. Powinny mieć one zakaz jazdy ta droga, spokój był gdy remontowali przejazd kolejowy w Osieku Wielkim ale znów jest to samo.
Miśmaliś ·
20 Luty 2019
Z prochu powstałeś proch wciągaleś w proch się obrucisz.. Tak tak w kopalni już 19 latków zatrudniają co ten pacan ...i.. A w sompolinku byłeś widziałeś co się stało że zawiodło auto.. Nie wszyscy z kopalni są wariatami! I nie wrzucać wszystkich do jednego wora
▒ ·
20 Luty 2019
Te tiry z kopalni to masakra rozjedzą i drogi i ludzi.
Dafs ·
20 Luty 2019
Nie wrzucajmy wszystkich tzw.kierowców kopalni do jednej beczki.
Pola nn ·
20 Luty 2019
To niech wolniej jeżdżą, a gmina Osiek Mały niech zadba o bezpieczeństwo i dobro mieszkańców, a nie orlik i płace zabaw
man ·
21 Luty 2019
co wy pierdolicie oni szybko nie jezdzą po za terenem zabudowanym max 80
nnnn ·
20 Luty 2019
Mieszkam tu i widzę jak jeżdżą- przepisy dla nich to słowo obce. Pora coś z tym zrobić bo strach nawet na pasach przechodzić.
Ola ·
20 Luty 2019
Tam w Dębach to strach po pasach przejść bo z tej górki to te samochody nabierają prędkości i pojawiają się tak nagle że trzeba biegiem a już nie mówiąc o wycofywaniu z pod ośrodka zdrowia !!!!SZOK Może teraz ktoś w końcu coś zareaguje na te ciężarówki i tą prędkość:(
EloElo ·
20 Luty 2019
Wina kierowcy, wina kierowcy, czy pieszy miał kamizelkę odblaskową?? Czy był w ogóle trzeźwy? Jaki nacisk na oś?? Nacisk na oś wynosi tam 8 ton.
kierowcw kopalnia ·
21 Luty 2019
kamizelka konieczna nie jest ale śmiem twierdzić że gdyby takową posiadał to pewnie zakończło by się to inaczej
Mieszkaniec ·
20 Luty 2019
KAMIZELKĘ W TERENIE ZABUDOWANYM. nIE JEST KONIECZNA NAJPIERW ZAPOZNAJ SIĘ Z PRZEPISAMI A PÓŹNIEJ KOMENTUJ.
Kierowca c+e ·
20 Luty 2019
Ciekawe jest to że ciężarówki z węglem załadowane za dnia jadą drogą wojewódzką przez Bugaj, Babiak do mostek. W nocy ganiają drogą powiatową na której nie powinno ich być że względu na tonaż osi. Kopalnia solorza robi transport przez rozwalona drogę powiatową od mostek do koła. Panie starosto jak pan to czyta to proszę coś z tym zrobić chyba że kopalnia dokłada się starostwu do remontów. Przydało by się zaprosić ITD na kontrolę na tym odcinku. Acha jeszcze kwestia szybkiej jazdy kopalnianych samochodów przez koło np w niedzielę jak ludzie wychodzą z kościoła lub popołudniem spacerują z dziećmi. Wczoraj stracił życie jeden pieszy a pojutrze ilu .....?
Didi ·
20 Luty 2019
Te ciężarówki też zapie...ją pomimo ciężkiego ładunku oraz ograniczenia dozwolonej prędkości.
Abc ·
20 Luty 2019
My mieszkancy musimy sie za nich zabrac, nagrywac, zglaszac, mowilem ze predzej czy pozniej sie cos stanie, amaja jesCze 5 lat jezdzic....
Rrttt ·
20 Luty 2019
A może wsiąść się za kierownictwo kopalni prawie 500 kilometrów w 10 godzin po lokalnych drogach ?
KaSia ·
20 Luty 2019
Popieram. Na drodze Sompolno-Radziejow kierowcy notorycznie wymuszaja pierwszeństwo włączając sie do ruchu z drogi podporzadkowanej. Wymuszaja pierwszenstwo przecinając drogę główną na ostatnią chwilę
Mieszkaniec ·
20 Luty 2019
RIDE co ty ...isz. To ty pewno jesteś jednym z nich co tak ... codziennie czy to w dzień czy w nocy. Jeżdżę ciężarówką i słyszę co na radiu CB się dzieje. tylko pytanie czy czysto i gaz do dechy. Oj przydałaby się kontrola w tej kopalni i porządne kary.
Mieszkaniec ·
20 Luty 2019
Jeżdżą tymi kopalnianymi tirami jak szaleni po kilka na raz za sobą nie patrząc na prędkość i znaki, gdzie policja, gdzie zarządcy dróg, !!!!!
Mieszkaniec ·
20 Luty 2019
Popieram. Powinni się za nich wziąć i to ostro, bo to co oni na tych drogach wyprawiają to się w głowie nie mieści.
W TEJ KOPALNI W TOMYSŁAWICACH PRZYJMUJĄ CHŁOPCÓW ·
20 Luty 2019
Czytelnicy zakopali ten komentarz
kierooo ·
21 Luty 2019
Nie wiem skąd masz takie dane ze 19 latkowie- większość po 20 roku jak nie wszyscy... Ale jeśli by nawet to niestety młody kierowca musi zdobyć gdzieś doświadczenie i chyba lepiej ze uczy się w warunkach przewidywalnych/powtarzalnych, niż rzucony sam na głęboką wode. Ale co ja ci tłumacze ty pewnie jeździłeś ciężarówka zanim nauczyłeś się chodzić. A nie zauważenie kogoś to jest akurat przypadek chwilowe przerzucenie gdzieś wzroku, ale ty na pewno o tym wiesz jako taki "świetny"kierowca...Nie życzę tobie ani nikomu takiego czegoś, a wiedz ze jazda takim autem to nie zabawa i wielu rzeczy nie unikniesz w taki sposób jak zrobi to osobówka...
scanio ·
21 Luty 2019
Nie długość posiadania lejcy świadczy o doświadczeniu kierowcy co ty wogóle możesz wiedzieć jak 50 km na tydzień robisz
Ughor ·
20 Luty 2019
Kierowcy tych kopalnianych tirów też nie są bez winy. Jeden drugiego informuje czy jest czysto i JAZDA.
Ride ·
20 Luty 2019
Zawsze wszyscy zrzucają winę na kierowców ciężarówki. Samochodu o masie 40 ton nie wyhamujesz jak osobówki...