(55)|
Czytano: 42,774 razy |
przeczytasz krócej niż 1 minuta
Przedstawiliśmy już Państwu stanowisko przedstawicieli grupy referendalnej. Tym razem prezentujemy komentarz Burmistrza w sprawie inicjatywy, która ma na celu odwołanie Stanisława Maciaszka z funkcji włodarza przed upływem kadencji.
Myślała, że podaje PESEL policji. Teraz ma 100 tys. zł długu
bydgoszcz.wyborcza.pl/.../1,48722,16991448,Myslala__ze_podaje_PESEL_policji__Teraz_ma_100_tys_.html
Przekręt prawie idealny. Setka oszukanych, policja i Allegro bezsilne
Również numery telefonów, które oszust podawał w aukcjach były ... ale na
PESEL innej osoby, na nr dowodu osobistego jeszcze innej osoby i ...
wyborcza.biz/.../1,100896,16346976,Przekret_prawie_idealny__Setka_oszukanych__policja.html
JA NIE CHCE MIEĆ DŁUGÓW !
olka ·
05 Luty 2016
Popieram dgk. Pozwalniać wszystkich naszych znajomych, rodziny którzy pracują np. w Poznaniu, Warszawie ??? A dla Prezydentów miast referendum ??? Ludzie CYRK za darmo w naszym mieście !!! Właściwie nie za darmo, bo zapłacimy wszyscy i co dalej ??? następny burmistrz i znowu referendum bo kogoś zwolni ??? Ha,ha,ha.
Ela ·
05 Luty 2016
Moja rodzina pójdzie i zagłosuje bo tak rozumiemy społeczeństwo obywatelskie .
gucio ·
05 Luty 2016
Nie idę z żoną na żadne referendum, nie podam nikomu swojego nr. PESEL. Rodzina moja, przyjaciele też nie idą, niech będzie faktycznie mała frekwencja i pieniądze pójdą na marne, ale przynajmniej burmistrz zostanie !!! Kochani inicjatorzy właśnie w ten sposób was wspieram, zadowoleni ??? Zostaję w domu w dniu referendum !!!
Referendum ·
04 Luty 2016
UWAGA!
Zbierając podpisy lub składając swój podpis pamiętaj, że w adresie zamieszkania powinna być podana nie tylko ulica, numer domu i mieszkania, lecz także nazwa miejscowości - czyli Koło oraz kod pocztowy. Jest to konieczne, by uznać dany podpis za ważny. Podpisy muszą być składane własnoręcznie, nie można się podpisać np. za członka rodziny. Warto także sprawdzić, czy w numerze PESEL są podane wszystkie cyfry oraz czy adres i imię i nazwisko są czytelne.
Pragniemy wyraźnie zaznaczyć, że listy z podpisami zostaną przekazane bezpośrednio do Komisarza Wyborczego w Koninie i burmistrz miasta nie będzie miał z nimi kontaktu na żadnym etapie procedury referendalnej.
Z góry dziękujemy Wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób wesprą inicjatywę referendalną w Naszym mieście.
wyborca ·
04 Luty 2016
No i to właśnie za to inicjatorzy w pkt.3 robią referendum ? Śmieszne, za coś takiego odwoływać burmistrza ? To tylko u nas taki cyrk może być !!! We wszystkich miastach prezydentów, burmistrzów powinni odwołać, bo tam pracują nasze rodziny ? Nie idę na żadne referendum !!!
dgk ·
04 Luty 2016
A czy z Waszych rodzin, znajomych nie pracują w innych miastach ? Ja mam grono znajomych pracujących, bo tu nie mieli pracy. To chyba normalne. Czy ich też powinno się zwolnić ?
yyy ·
02 Luty 2016
xxx No właśnie o to chodzi że w Kole nie ma ludzi wykształconych, że trzeba najemników sprowadzać? Stanowisko Sekretarza tak jak i Wiceburmistrza to stanowiska polityczne, a nie merytoryczne! Poprzedniemu zarzucano ze zatrudnia z Grzegorzewa i było wielkie larum, a że ten przyjmuje z Zgierza, Turku, Konina i podnosi wynagrodzenia w Radach Nadzorczych to jest normalne? Przestańcie się ośmieszać i tłumaczyć tego Burmistrza za jego personalne decyzje. Ja już temu panu Dziękuję, drugiej szansy ode mnie nie dostanie!
xxx ·
02 Luty 2016
Wyrzucić Kolan z pracy w innych miastach: w Warszawie, Kutnie, Poznaniu, Łodzi....zabierają miejsca pracy lokalsom! czujecie ten absurd? I co z tego ze w UM pracuje ktoś ze Zgierza czy innego miasta? Jeśli tylko nie został zatrudniony po znajomości i pomimo braku kompetencji to niech sobie i będzie z honolulu
Wstyd ·
02 Luty 2016
Ludzie z Koła pracy nie mają a pan panie Burmistrzu zatrudnia ludzi z Zgierza czy Turku. Widać jak pan dba o swoje miasto!.
do Marcina ·
01 Luty 2016
Czasami jak czy tam komentarze ludzi niedouczonych takich jak Pan Marcin to się nóż w kieszeni otwiera. PPKS to nie podlegało pod samorząd miejski. PP jaki było PPKS podlegało pod Wojewodę.
Marcin ·
01 Luty 2016
To pewnie PO chce burmistrza wykończyć , albo inna partia. Drożdżu nic nie zrobił tylko sprzedał PKS i nie dopuścił do otwarcia nowego zakładu na wyspie. Dlaczego wcześniej ich nie było tylko wynużyli się jak Krety!!!. Pewnie któryś z nich chciałby dostać się do koryta i brać na prawo i na lewo!!.
Piaskiem w oczy ·
01 Luty 2016
Panie Burmistrzu, może Pan mnie oświeci, jakim prawem są zbierane podpisy w sprawie odwołania Pana w podległych Panu jednostkach takich jak MOSIR, BASEN a może jeszcze URZĄD MISATA? Przeciwko Panu wystąpiły wszystkie ciemne moce, może egzorcysta pomoże. Zaangażowały się same osobistości, mamusia pana radnego S., jak i sam Król jegomość. Ale to nic, jesteśmy z Panem, Panie Burmistrzu!!!!!! Rada miasta to nieudacznicy którzy boją się o własne D*PY i kasiore. Nie potrafią zachować się jak ludzie honoru choć mają się za inteligentnych ludzi bo mają mrg. przed nazwiskiem albo są biznesmenami o wątpliwej przeszłości. Ci których Pan Burmistrz wylał na zbity pysk, niech się nie zachowują jak bobo które narobiło w pampersa, niech się wezmą za robotę, otworzą spółę jak Mietek, wtedy pokażą co potrafią. Popieram stanowisko \"zniesmaczona\" i \"Kolanin\", tak trzymać!! Trzymajmy się kupy bo kupy nikt nie ruszy!!!
xXx ·
01 Luty 2016
Oczywiście to, że poprzednik zostawił 2 mln jest prawdą. To że ktoś ma kredyt nie znaczy że ciągle jest pod kreską, ponieważ na bieżące wydatki starcza, a nawet zostaje (właśnie te 2mln o których mowa.
Mieszkaniec ·
01 Luty 2016
Przeglądając stronę internetową e-kolo znalazłem informację dot. referendum ws. odwołania Burmistrza Miasta Koła. Zaintrygowały mnie wpisy w komentarzach zapewniające pełne poparcie, akceptację i obronę przed „warchołami”, którzy powinni się wstydzić, a najlepiej wyprowadzić się z miasta (cyt.”Miasto obroni Pana Burmistrza”).
Zacząłem, więc szukać w pamięci, w materiałach – dowodów, przykładów tej wspaniałej działalności naszego włodarza, jakiegokolwiek planu, myśli przewodniej...i co...i NIC. Poza promocją samego Pana Burmistrza.
Wszystko, co zaproponował Pan Burmistrz to chaotyczne, źle przeprowadzone akcje takie jak: spalarnia śmieci, elektrociepłownia, geotermia i miejski autobus, utrzymanie czystości na drogach powiatowych, a także sprzedaż mieszkań komunalnych. Akcje te, szarmancki, szykowny, nieomylny, jedynie sprawiedliwy, dobry pan – burmistrz przeprowadził tak nieudolnie, że efektem tych działań był ciągły konflikt z radnymi, szefami spółek miejskich i instytucji oraz mieszkańcami Koła.
Sławetna wypowiedź „o złodziejach i alfonsach”, walka z nieokreślonym starym układem (przypuszczam, że z jego poprzednikami wybranymi, jak Szanowny Pan Burmistrz w demokratycznych wyborach), za to, że w Kole nie znajdowali pracy porządni mieszkańcy tacy jak On (cyt. „nie przepracowałem w Kole, ani jednego dnia”).
W końcu doczekał się Szanowny Pan Burmistrz na władzę. Może spełniać swoje zamiary: ciągle się pochylać, rozważać, zastanawiać się, spełniać misje. To jedyne zadania, jakie dotąd zrealizował. Wszystkie inne stały się nieważne np. rosnące zadłużenie miasta, zamrożenie spłaty kredytu, „rozdane” pieniądze z nadwyżki budżetowej za 2014 rok (patrz: artykuł e-kolo z dnia. 02.10.2015r.„ Na co poszły pieniądze z nadwyżki i przesunięcia rat kredytu?”), a także propozycja sprzedaży mieszkań komunalnych za cenę niższą niż 1m² lokali mieszkalnych na rynku wtórnym ( np. Stare Miasto, czy ul. Zawadzkiego).
Bezrobocie w Kole nie maleje, a Szanowny Pan Burmistrz w trosce o mieszkańców zatrudnia w urzędzie oraz podległych miastu jednostkach i spółkach „wybitnych fachowców” z Polski. Dokonane przyjęcia do jednostek oświatowych i niektórych instytucji będą musiały być jednak zweryfikowane. Planowana likwidacja SP nr 4, malejąca liczba 6 i 7 – latków, to będzie powód do przyszłych zwolnień. I znowu zostaną zdyskredytowani nauczyciele – osoby z tzw. starego układu. Jakiekolwiek uwagi dotyczące tego zjawiska traktuje, Pan Burmistrz jak atak. Szkoda, że zapewnienia w kampanii wyborczej Szanownego Pana Burmistrza o kompetentnym, obiektywnym, transparentnym zarządzaniu – prysły.
Wszystkie oceny, które pozwoliłem sobie zawrzeć w powyższym tekście są jak najbardziej subiektywne. Ale każdy ma przecież do tego prawo. Jeżeli się Państwo nie zgadzacie z tą oceną, spróbujcie sami dokonać takiej analizy. Rozważcie, czy dotychczasowe działania naszego włodarza warte są blisko ćwierć miliona złotych (wynagrodzenie wraz z pochodnymi burmistrza miasta Koła). Jeżeli tak, to proszę wykazać, przedstawić przykłady. Może podana przez Państwa argumentacja i fakty zmienią mój ogląd i ocenę Szanownego Pana Burmistrza. Czekam na te wpisy.
ok. ·
30 Styczeń 2016
Czytaj ze zrozumieniem albo nie czytaj wcale ? Popieram z tą sesją, dlaczego nie iść, może być bardzo ciekawie. Super pomysł !
dok ·
30 Styczeń 2016
Mądre słowa ktoś napisał - dobro i zło wraca podwójnie !!! Może Maciaszek nareszcie te słowa zrozumie.
będą pytania !!! ·
30 Styczeń 2016
Może by tak na następną sesję wybrać się tam z tłumem ludzi i pytaniami do radnych i do burmistrza ??? może nam odpowiedzą na nasze pytania? w końcu byli tak życzliwi burmistrzowi, że serca swoje by podali mu na tacy ? :) A niech zobaczą jak łatwo się n..is.zc.zy drugiego człowieka ??? Nie myli się ten co nic nie robi !!! Ja również dobrze znam burmistrza i dlatego mam ogromny żal, jak tak można ??? Tak robią ludzie wierzący ??? Mądre słowa ktoś napisał - dobro i zło wraca podwójnie !!!
Pytający ·
30 Styczeń 2016
Tak Maciaszka wyliczacie co do złotówki i ok. Tylko czemu Drożdżewskiego żeście tak nie wyliczali z każdego grosza i z każdej zatrudnuionej osoby? Moze ktos mi w końcu odpowie!
Kolanin ·
30 Styczeń 2016
Kochani a mnie zastanawia jak to jest że dopiero tego burmistrza rozlicza się za wszystko co robi, a jego poprzednika jakoś się nie rozliczało. Tamten zadłużył miasto. Ktoś tam pisze o inwestycjach dla pokoleń. Śmiechu warte. Za Zremb przyszło przez niego bulić wielomilionowe odszkodowanie- ale o tym cicho sza! Basen to totalna porażka inwestycyjna dla miasta takiego jak Koło w odniesieniu do ogromnych braków w innych sektorach. Nie remontował chat komunalnych tylko je sprzedawał albo przeznaczał do rozbiórki - i pytanie w związku z tym na co szła w takim razie kasa z KTBS-ów! Zatrudniał kancelarie prawnicza z Poznania. Miał multum spraw w sądach! Zatrudniał swoich ziomków! Przykłady można mnożyć. I jakoś ci wielcy lokalni patrioci nic nie gadali! By doprowadzić do referendum nalezy mieć twarde dowody na złe zarządzanie miastem! Te przedstawione przez inicjatorów sa delikatnie mówiąc dziecinne! Kto wam to tam na górze uzna!
kolanka ·
30 Styczeń 2016
Poprzedni Burmistrz może i zadłużył miasto ale poszło to na inwestycje, które pozostaną w mieście dla pokoleń.
tomiwisiu ·
30 Styczeń 2016
1.Mam nadzieję, że opinia publiczna dowie się również więcej o \"dokonaniach\" niektórych osób z komitetu referendalnego.
2.Pisanie (nN), że burmistrz miał 2 mln nadwyżki po panu D. to brak wiedzy, albo zwykłe wprowadzanie opinii publicznej w błąd (miasto jest po poprzednikach zadłużone na ponad 20 mln).
3.Gadanie, że osoby spoza Koła są zatrudniane, to już zaściankowy kompleks. Co z ludźmi z Kola pracującymi w Poznaniu, Koninie, Turku- może ich też pozwalniać, podobnie jak wielu \"Kolan\".(Pani słynna radna P. podkreśla, za pochodzi z Kalisza ?).
4.Wytykając komuś zarobki sprawdźcie ile zarabiają wasi sojusznicy (ww pani zarabia tyle co starosta!)
Do sprawiedliwi ·
29 Styczeń 2016
No właśnie dobre pytanie zadajesz dlaczego taką kasę zarabia prezes KTBS, ale to pan Burmistrz decyduje o tym kto będzie prezesem za pośrednictwem swojej powołanej Rady Nadzorczej. Dyrektor Muzeum tez powołał pan Burmistrz. Warto zapytać pana Burmistrza czemu do RN pościągał ludzi z Turku, Konina, Poznania, Gniezna czy Jarocina, a na Sekretarza z Zgierza.
SPRAWIEDLIWI ·
29 Styczeń 2016
może jesli już jesteście takim komitetem sprawiedliwych, uczciwych kolskich pattiotów, którym na sercu tak bardzo leżą interesy naszego miasta, i zamartwiacie się, ze burmistrz źle rządzi, to zajmiecie się również radą miasta? postawicie wotum zaufania radnym? sprawdzicie czy wszystkie stanowiska prezesów są opłacane adekwatnie wysoko do ich obowiazków? np. dyrektor muzeum? Czym się do diabłą zajmuje dyrektor muzeum? Ilu pracowników mu podlega? Dlaczeo preze TBS zarabia taką kasę, zarządzając kilkoma budynkami? To ile powinien zarabiac prezes spółdzielni mieszkaniowej? 100.000zł?
Komitet Referendalny ·
29 Styczeń 2016
Po ustawowych 60 dniach, czyli okresie zbiórki podpisów za referendum, będziemy mogli rozpocząć kampanię referendalną gdzie wyjaśnimy wszystkie zarzuty wobec Burmistrza, nie wcześniej. Coraz częściej pojawiają się tu wpisy atakujące Komitet Referendalny, traktujemy to jako prowokację i nie zamierzamy z ich autorami prowadzić żadnych dyskusji przed upływem 60 dni. Mamy demokrację i prawo do wyrażania swojej opinii poprzez Referendum. pozdrawiamy
gerber ·
29 Styczeń 2016
No właśnie żona podpisała bo się bała ? To oni zmusili do podpisu ? Zgłosić do odpowiednich organów i będzie po referendum ??? Ludzie czytam dopiero to wszystko i nie wierzę do czego WY się posuwacie ??? W ten sposób chcecie pozbawić władzy burmistrza ? Wy reprezentujecie nasze miasto ? Po trupach do celu ???
nN;DAKSNKDS ·
29 Styczeń 2016
Szanowni zwolennicy Pana Maciaszka. Cóż on zrobił? Mial nadwyżki zosttawionej 2 miliony i gdzie ona jest?? A na koniec roku braki w budzecie... Pan Maciaszek odroczył spłatę długów. czy tak orbi dobry gospodarz?? Te długi już wyższe trzeba będzie w przyszłym roku spłacać..
A Pan Burmistrz co robi w zatrudnianiu. Pani radca pracuje w urzędzie, dodatkowo jest w radzie nadzorczej spółki a mężczyzna o tym samym nazwisku cudem jest kierownikiem w spółce KTBS?
A dyrektor domu kultury z pensją 8.250? a sprawy w sądzie??
Co zrealizował Maciaszek? Gdzie budzet obywatelski, gdzie te bloki socjalne?
do ludziska kochani.. ·
29 Styczeń 2016
a kto chodzi po domach? to dlaczego podpisujecie? nie bojcie sie nie podpisywac!! jak nie uzbieraja, to nie bedzie referendum
ludziska kochani nie dajcie się ogłupiać! ·
29 Styczeń 2016
No wiec jasne sld walczy o władze której nie powinien dostać dor ąk. SLD już dziękuje my!!!!Chodzą po domach i ludzi namawiają. Żona podpisała, bo się boi ale głosować będzie za Maciaszkiem!!! A inna sprawa ten Pan radny powiatowy który bezczelnie wypisuje na stronie Pływalni.ja bym takiego pracownika również wywalił na zbity...itd. Radny zwolniony być nie może a powinien!!!Za kogo On się ma???Pan K wodę nam podniósł i co? Wszyscy krzyczeli ale zapłacić drożej za wodę musimy. Wszyscy a Oni sobie samochód nowy do firmy kupili i podwyżki. Przecież ta radna L pytała na sesji czy podwyżka wody związana z ich podwyżkami płac i zakupem auta!!! To tak ma być? Ma nie być geotermii bo po co ma zarabiać prywatny, który ich nie zwolni z pracy ludzi. Ja się grzecznie pytam tej P M dlaczego referendum bo co? Bo Ona pracy nie dostała? Burmistrz Drożdżewski tez Jej nie chciał to o co chodzi? Nie była w konkursie najlepsza!!!Byli od Niej lepsi! Bo jest za ludźmi? A pan burmistrz D kogo wziął sobie do rad nadzorczych? Do wodociągów np? No kogo? Radnych młodych zeszłej kadencji! !!!!
Sprawdźcie kogo!
wyborca ·
29 Styczeń 2016
Proszę ??? Czy to jest pewne ???
vicek ·
29 Styczeń 2016
Ja osobiście nie jestem za PISem. Dla mnie liczy się człowiek, który jest uczciwy i chce przynajmniej zmniejszyć długi poprzednika. Są gnidy które przeszkadzają by mu nie wyszło. Tak dodatkowo czemu p.Klukaczyński podobno już trzeci raz jest zwolniony z pracy dyscyplinarnie? Taki fachowiec z takim pechem? Czym on nam chce zaimponować?
tomiwisiu ·
29 Styczeń 2016
Może i p.Maciaszek nie jest krasomówcą, ale coś dla miasta chce zrobić. Musi rozgonić sitwę poprzednika(który ma na koncie25 milionów długu, zero funduszy unijnych itd). Sieroty po panu D.nie składają broni inspirowani przez niektórych (niektóre?) radnych. P. redaktor spytał w wywiadzie, czy wniosek o referendum, to nie odwet niektórych zwolnionych? Oczywiście, że tak! To jakaś schiza, żeby zarzucać obecnemu burmistrzowi błędy i zaniechania poprzednika.
tomiwisiu ·
29 Styczeń 2016
Może i p.Maciaszek nie jest krasomówcą, ale coś dla miasta chce zrobić. Musi rozgonić sitwę poprzednika(który ma na koncie25 milionów długu, zero funduszy unijnych itd). Sieroty po panu D.nie składają broni inspirowani przez niektórych (niektóre?) radnych. P. redaktor spytał w wywiadzie, czy wniosek o referendum, to nie odwet niektórych zwolnionych? Oczywiście, że tak! To jakaś schiza, żeby zarzucać obecnemu burmistrzowi błędy i zaniechania poprzednika.
Kazik ·
28 Styczeń 2016
Mieszkańcy już pana ŻEGNAJĄ!!!!!!
abecadło ·
28 Styczeń 2016
Krążą plotki (nic pewnego nie wiem), że na terenie obiektów MOSiR zbierane są podpisy dotyczące referendum. Wydaje mi się, że to nie jest zgodne z prawem, czy może ktoś mnie oświecić czy mam rację? Pozdrawiam.
zniesmaczona ·
28 Styczeń 2016
Kochani a kto powiedział,że w Kole muszą pracować wyłącznie Kolanie? Zastanówcie się nad tym. Macie rodziny za granicą? Macie pracujących w Koninie w Poznaniu itd? Z pewnością tak i wielu z nich nie dlatego pracuje tam bo nie może tu. Były Burmistrz też zatrudniał ludzi spoza Koła i nikt go z tego powodu nie chciał odwołać. To jest zaściankowa paranoja, pomyślcie? Ilu przedsiębiorców nie chciało z Koła ludzi zatrudnić? Ale np z Kościelca bo tam są po szkole gastronomicznej .... Niegospodarność? No cóż to nie ta rada zadłużyła Koło.Tamta rada rozpoczęła działalność od podwyżki pensji burmistrza byłego i diet radnych... A Woda? To nie pan burmistrz chciał podnieść cenę wody w Kole..i śmieci. Prawda? Słuchacie sesji? No o sobie słuchajcie to będziecie wiedzieli co i jak. Nawet Spółdzielnia Mieszkaniowa wystosowała wówczas protest i co z tego? cena wody podniesiona i burmistrz nie mógł zrobić nic. Prawda? Prawda. Kto wystosował protest? Pani, która nie wygrała konkursów na jakieś stanowiska pracy. Racja , ludzie jak nie zostaną wybrani mają żal. Prezesi zwolnieni. NO fakt , ja nie wiem czy miał rację burmistrz to jeśli był Jego błąd, sąd pracy rozstrzyga. Mało zrobione? Ludzie to dopiero rok. Rok i co? A zapomnieliście ile zrobili w pierwszym roku poprzednicy? Basen za kredyt zamiast za dotacje, stale przekładany żeby było otwarcie przed wyborami itd.... Zastanówcie się nad tym wszystkim. A dawna rada nie traciła kasy na występy?Klnący w żywe kamienie co drugie słowo Peja... dla młodych za pieniądze miejskie, Pani Kozidrak za 100.000!!!! za poprzednika i czy ktoś krzyczał, że Koło dało 50 tysięcy i starostwo drugie 50tysięcy na jeden występ Pani Beaty? A domy niszczeją?A wieś dróg nie ma? Nikt!!!! i jakoś na burmistrza byłego nie pluliście chociaż wiele razy pisaliście o nim bardzo źle. Bardzo źle,że zatrudnia Grzegorzew i inne włości a z Kola nie chce. Zastanówcie się to dopiero rok a ile zrobione! Pomoc niepełnosprawnym dzieciom, harcerzom, chcieli wykupić. Mało? To obłęd, że chęć zemsty zasłużona czy też nie ma wygrać z chęcią pomocy innym. Nie będę przeciwko burmistrzowi bo chcę być w zgodzie z własnym sumieniem. Mnie też chciano zwolnic z par. 52 .. chciano zrobić mi świństwo, podłożyć świnię, porządny człowiek się dowiedział i mnie ostrzegł. Udało mi się odejść z wysoko podniesioną głową. Rozumiem rozgoryczenie. Rozumiem i nie dziwię się niemniej zastanówcie się. Naprawdę zastanówcie się bo ktoś swój plan wciela w życie kosztem innych. I to nie są te osoby ta 9 sławetna już nie, to ktoś kto chce ich kosztem coś zdziałąć dla siebie. Prawda?
Ela ·
28 Styczeń 2016
Zgadzam się z kolankom jedno zdanie w wypowiedzi włodarza zaprzecza drugiemu .Jeśli się nie zna zarzutów to ich się nie komentuje.
KOLANKA ·
28 Styczeń 2016
Burmistrz nie musi rozpoczynać żadnych spotkań z mieszkańcami, wystarczy żeby odpowiadał na pytania i interpelacje radnych. Mniemanie o sobie ma wielki, ale niestety nic więcej. Nawet nie wie o czym mówi, raz że nie zna zarzutów, potem nagle się do nich ustosunkowuje. ŻENADA jak zwykle.
Pikny ·
28 Styczeń 2016
Abdulah wisimilaska mosz dobre wpisy dawaj wiencej
Ala ·
28 Styczeń 2016
Kto tak rozrabia. Kogo wybraliśmy do Rady!? Nowy będzie Salomonem i naleje z próżnego!!!!!!!!!!
Ala ·
28 Styczeń 2016
Kto tak rozrabia. Kogo wybraliśmy do Rady!? Nowy będzie Salomonem i naleje z próżnego!!!!!!!!!!
Ala ·
28 Styczeń 2016
Kto tak rozrabia. Kogo wybraliśmy do Rady!? Nowy będzie Salomonem i naleje z próżnego!!!!!!!!!!
Ala ·
28 Styczeń 2016
Kto tak rozrabia. Kogo wybraliśmy do Rady!? Nowy będzie Salomonem i naleje z próżnego!!!!!!!!!!
ktos ·
28 Styczeń 2016
Ja uważam, że r..adni już zrobili co mieli zrobić ? Prawda ? Jesteście dumni z siebie ? jaka taka k.ul..tura była na s.esji wczoraj ? Nawet pr..ze..ros..iny były? Toż to c.yrk ? .Że..n.u..jace prawda ??? Nie wierzę ???
polszczyzna ·
28 Styczeń 2016
posługiwać się poprawną polszczyną musi nauczyciel polskiego (i z tym róznie bywa w kole), a burmistrz ma dobrze rządzić i być menagerem, a nie pieknie się wysławiać, jak widzę to co się dzieje to przypomina film o sycylijskiej mafii - \"Ośmiornica\"
gucio i cezar ·
28 Styczeń 2016
Gdyby burmistrz źle, a wręcz tragicznie zarządzał finansami jak to nadmieniła nasza g.......d..a, to Rada M by pozwoliła na to? Burmistrzu wg. mnie czy to nie jest pomówienie ? Może ktoś z radnych wreszcie się odezwie ? Może coś zrobią wreszcie dobrego dla miasta ? Bo wybory będą wcześniejsze, tak słyszy się w mediach, więc ??? Znam burmistrza od wielu lat i powiem jedno słowo \" UCZCIWOŚĆ \" Dlatego nie p..a.s.u.j.e w Kole ?
Abdullah Wisimulaha ·
28 Styczeń 2016
thaaaa Drożdżu to mioł składnie dopiero ... śmigał taką polszczyzną, że dech zapierało ... podobnie jak jego sobowtór Słońce Peru ...
Tak ·
28 Styczeń 2016
PAN Burmistrz gdyby trąbił w ich trumbe to by tak nie sra....w pory
do gucia ·
28 Styczeń 2016
Asa to już mamy na stanowisku burmistrza
gucio ·
28 Styczeń 2016
Nie bądź taki pewien, ten AS na sam koniec !!! Wyjaśni wszystko :)
AAAA ·
28 Styczeń 2016
mój Boże, Ten człowiek nie ma nawet składni w wypowiedzi- jest Burmistrzem, Szanowni Państwo....
do gościa ·
28 Styczeń 2016
Nie produkuj się bo żadnych konkretów nie potrafisz podać haha i nei strasz ...
Gość. ·
28 Styczeń 2016
A poprzednie klany pracujące do dziś jak wytłumaczysz? nawet w Urzędzie Miasta ? Slepy jesteś ? Poczekaj jak burmistrz rozegra to wszystko- te poprzednie lata? poczekaj co zrobią mieszkańcy ? Może cała Polska usłyszy o was ? Właśnie o was !!! Policzyć mamy wam kto i gdzie całymi rodzinami dostał zatrudnienie ? wszystko będzie w swoim czasie pokazane, zapamiętaj to sobie ! Nie wygracie, za dużo prawdy wyjdzie na światło dzienne, mieszkancy wam dadza popalic jeszcze, sami rozpoczeliscie wojne ? A potem będzie wstyd................. ha,ha.
kolanka23 ·
28 Styczeń 2016
Panie burmistrzu przyczyny będą uszczegółowione w kampanii proszę się nie martwić o to. Jak nazwać to, że Pani Skupin radcuje w urzędzie, jest przewodniczącą rady nadzorczej w spółce a niejaki MIchał Skupin jest kierownikiem administracji w spółce KTBS?? Jak nazwać, że dyrektor domu kultury w tej biedzie w mieście ma pensję 8.250, a jego żona znalazła cudem pracę w szkole? Jak nazwać, ze sekretarzem miasta jest osoba ze Zgierza?? Po co wydano pieniądze na audyt (24 tysiące), który zrobiła osoba z województwa łódzkiego..? ach ta Łódź....
Feliks ·
28 Styczeń 2016
Normalnie, to każdy wolałby wysłuchać krytyki i wyciągnąć z niej wnioski, wg Burmistrza jest to tylko dozwolone wygłaszanie krytyki