(61)|
Czytano: 63,965 razy |
przeczytasz krócej niż 1 minuta
W dniu wczorajszy decyzją Rady Nadzorczej Pan Jacek Klukaczyński został odwołany z funkcji prezesa Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kole.
Ciekawe czy Sobczaka zna pan poseł Bartosik, bo ja tam Burmistrzowi wierzę, ma człowiek rekomendację posła, to pracuje w Kole. Znajomi Maciaszka mogą pracować na tej zasadzie w Słupcy albo Łęczycy, ważne, żeby bilans się zgadzał i rączki czyste były.
Bartek ·
04 Grudzień 2015
To wszystko jest w ogóle źle. Najlepiej by było, gdyby co cztery lata był w ogóle start od nowa: nowy burmistrz, to i wszyscy nowi od stróża i sprzątaczki po dyrektorów i prezesów. Czyli krótko - wywalić wszystkich równo i robić swoje. Zresztą to się i tak działo i dzieje, niektórzy robili tak po cichu, inni nie tylko zwołują, ale wprost kreują media tylko dlatego, by głosić, że to oni są akurat szeryfami. Oczywiście też zamiast na kwalifikacje najlepiej patrzeć na genealogię, oczy, buzie, albo co się komu, któremu bumistrzowi podoba i to w ogóle w całym mieście. Bo czemu np. listonosz nie może być proboszczem którejś z kolskich parafii?
abc ·
04 Grudzień 2015
Nie dziwi mnie taka zmiana. Jesli osoba burmistrza od dluzszego czasu obserwuje dzialania Prezesa MZWiK a ten nie chce tej osobie udzielic bratniej pomocy, to czemu sie dziwic?
Stanisław ·
04 Grudzień 2015
nowy prezes wodociągów w kole jest z Turku. Burmistrz go nie zna . dlatego wsadził na to stanowiski, a przedtem do rady ndzorczej.
tyu ·
04 Grudzień 2015
Nie plujcie się bo to nic nie da Burmistrz i tak zrobi z was alfonsów i złodziei
Tomek ·
03 Grudzień 2015
Do Pani Marzeny: Zgadzam się w 100%. Wyniki finansowe, inwestycje i poparcie załogi to znak, że ten Pan był świetnym Dyrektorem
Marzena ·
03 Grudzień 2015
Tomek - czasami jest tak, że załoga stanie za szefem, jak tu już niektórzy powiedzieli, zbyt miękkim, zbyt delikatnym. Tutaj za Klukaczyńskim stoją przede wszystkim wyniki finansowe i inwestycje, a załoga swoją drogą. Spełnia on zatem wszystkie warunki dobrego szefa i dopiero tutaj stawiam kropkę.
stasiek ·
03 Grudzień 2015
ja akurat napisałem o młodym a nie najmłodszym pokoleniu i rzeczywiście poprzednio i też teraz pracownicy muzeum odwiedzają szkoły. Nie twierdzę, że poprzednio nic się nie działo, ale i teraz wiele się dzieje w muzeum. Ale teraz do muzeum zaczyna przychodzić młodzież. Wydaje mi się, że jest ono bardziej otwarte na zwiedzających, ale może się mylę - trudno przesądzać po dwóch miesiącach działalności nowego dyrektora. Na pewno zabrał się do roboty po pół roku bezkrólewia w tej instytucji, tego nie da się zaprzeczyć.
Tomek ·
03 Grudzień 2015
za Klukaczyńskim stoją wszyscy murem, wszyscy pracownicy, musiał być dobrym szefem
JÓzeff ·
03 Grudzień 2015
Drogi przedmówco, w muzeum od lat organizowane były różnorakie zajęcia dla dzieci, wyjazdy w wakacje, pracownicy muzeum byli w szkołach i zapraszali dzieci na zajęcia i wiele innych rzeczy tam było dla dzieci. I dzieci z tego korzystały. Więc Twoje słowa że muzeum zaczyna odwiedzać młode pokolenie są nieprawdziwe, bo dzieciaki tam chodziły od lat.
stasiek ·
03 Grudzień 2015
poprzedni dyrektor muzeum jak pamiętam też jak był zatrudniany przez burmistrza Stępińskiego też nie był ani doktorem, ani kustoszem nawet nie miał historycznego wykształcenia i został powołany bez konkursu. I jakoś wtedy nikt nie robił z tego problemu. Ile też pozostawił po sobie konfliktów z pracownikami i spraw sądowych z tym związanych. Zresztą na to stanowisko burmistrz nie musi robić konkursu i nie musi to być osoba z tytułem naukowym. To burmistrz decyduje kto według niego będzie dobrze zarządzał taką instytucją. W końcu do czego ten burmistrz jest potrzebny - to przecież on rządzi miastem. A nowy dyrektor w ciągu dwóch miesięcy potrafił zrobić trzy wystawy w tym jedną stałą, której nie można było dotychczas otworzyć przez dwa lata. I przede wszystkim muzeum zaczyna odwiedzać młode pokolenie. Doktorzy - specjaliści od średniowiecza niech się zajmą pracą naukową, w końcu taką drogę wybrali.
Staszek ·
03 Grudzień 2015
@kolanin 2: Arek, już ci mówiłem wielokrotnie, klakierem to ty jesteś i to burmistrzowym. Niech ten pan, czy raczej \"jego osoba\" zaprosi kogo trzeba, usiądzie kwadrans, czy dwie godziny nawet i na spokojnie przegada sprawę, bo lepiej sprawy przegadywać niż sprawy przegrywać. Teraz niestety jest tak, że np. z Nuszkiewiczem sprawy nie przegrał i nie przegra, ale zatrudnił go na dyrektora muzeum... a z tego co wiem, to Nuszkiewicz doktorem nie jest, kustoszem dyplomowanym też chyba nie. Zresztą nieważne. Tak było ze znakomitą większością zwalnianych - płacimy my wszyscy, miasto zwalnianemu i nowemu, do tego zwalnianemu fachowcowi i nowemu świeżakowi, a jeszcze świeżakowi więcej. To nie jest poważne, to jest chore to są według mnie takie krótkie majtki i piaskownica. Artykuł 52 KP wynikał mogę się domyślać z czego i tutaj to masz w komentarzach wyraźnie... Jeśli Klukaczyński się odwoła to... dla Miasta lepiej, żeby tego jednak nie robił, bo sąd badając rzetelnie przede wszystkim sposób tego zwolnienia, chyba nawet ty wiesz, komu powinien przyzanać rację, bynajmniej nie RN i burmistrzowi.
kolanin 2 ·
03 Grudzień 2015
niech sie martwia klakierzy ,przy...sy, prezesa i bylych burmistrzow tam jeszcze siedza w ciepelku teraz zwiazek se zalozyli i jak im to zle , ten chociaz troche przewietrzy stolki i czlowiek sie dowie jak sie bawia za spoleczne pieniadze
Rafał ·
03 Grudzień 2015
@ona Są ludzie wierzący bardziej i mniej, ale takich fanatyków i fanatyczki jak ty, to nawet ojcowie z Radia Maryja jednak też już proszą o wyluzowanie (wiem, bo sam słucham). Przykro mi, jeśli ktoś zrobił krzywdę komukolwiek, ale - jeśli chodzi o Maciaszka, to jako burmistrz zawiódł kompletnie. Robi krzywdę mieszkańcom, ogółowi. Prawo powinno być jednak tak skonstruowane, że choćby tylko za odszkodowania powinien odpowiadać personalnie sam burmistrz własnym mieniem. Pomijam już nawet to, że teraz przez burmistrza jest praktykowane podwójne zatrudnienie i więcej niż podwójna wypłata. Odchodzący i nowy. Ponadto odchodzący dostaje odprawę i jeszcze o odszkodowanie walczy, a nowy człowiek dostaje wyższą pensję. Przebolałbym, gdyby to ci nowi fachowcami byli, a nie są. Ostatnia sesja i ruchy kadrowe w muzeum to bardzo wyrazisty przykład, ale to tylko przykład jeden z wielu.
Rafał ·
02 Grudzień 2015
Do \"Ja\": Proszę bardzo, o nazwę nawet nie pytam, ale o to jakie sukcesy ma ta firma? MZWiK jednak jakieś wymierne mają, nawet inwestują. Ile zarabiają pracownicy tej tajemniczej firmy szanownego \"Ja\"? Tylko proszę o medianę, nie średnią. Gdzie spędzają wakacje, kiedy i gdzie byli ostatnio na zakładowym wyjeździe. Można tutaj, żeby być nadal w miarę anonimowym odpowiedzieć np., że zarobki mieszczą się w przedziale 3-3,5 tys. zł/mies. wakacje pracownicy spędzają nad Morzem Śródziemnym, a wyjazdem integracyjnym będzie tydzień w Dolomitach, no ale wtedy pomyślę, że to jakaś firma przewozowa jest... Zatem argument \"za delikatny\" nadal według mnie wygląda blado.
ona ·
02 Grudzień 2015
Do Goscia. Kim ty jestes ze do takiej sprawy mieszasz Pana Boga. Bog jest wszechmocny wiec uwazaj. Jak mozna przy slowach alfons i zlodziej wtracac imie Boga. Zenujaca osoba jestes sam lub sama. Skoro ktos wymawia takie slowa w wywiadzie to chyba wie co mowi. Jesli tak malo wiesz co sie obecnie dzieje w naszym miescie prosze zaciagnij informacji na ten temat a nie wciagaj w to Boga. Bo twoj komentarz mozna zakonczyc takimi slowami jak ty to zrobilas czy zrobiles. Burmistrz ocenil odpowiednio osobe o ktorej ja mysle. Czy ktos cokolwiek wie na temat tego czlowieka. Ja tak wiele lat temu zrobil mi krzywde i niech kazdy rozliczy sie ze swoich zlych stron zycia a potem rozliczy innych. I Pana Boga tu nie mieszaj bo i tak kazdy dostanie za swoje
Ja ·
02 Grudzień 2015
Kolanko popieram slowa za delikatny. Mam swoja firme i uprzedzam teraz nie pisze o wszystkich pracownikach wodociagow. Prezes czlowiek ktoremu nic nie zarzuce tylko brak konsekwecji wobec pracownikow byl za delikatny. Nie raz bylem obecny na terenie zakladu i duzo widzialem. Wiem jak pracuje zaloga i to co sam sobie powtarzalem to ze nigdy nie zatrudnilbym zadnej z osob ktore widzialem. A walke to prowadzi cie o swoje stolki a nie o Prezesa. Teraz wam sie w tylki naleje tylko szkoda ze Prezes byl tego ofiara
Staszek ·
02 Grudzień 2015
@Gość: Rzeczywiście słusznie to określił, kto dzisiaj rządzi i słusznie zwrócił mu uwagę bodajże Uciński (jeśli dobrze głos rozpoznałem), czy nasz włodarz nie mówi o samym sobie przypadkiem...
Gość ·
02 Grudzień 2015
Jeśli takich ludzi wyrzuca się z pracy to rzeczywiście prawda jest ,że,, Kołem rządzi złodziej i alfons\'\'
My ·
02 Grudzień 2015
Panie Jacku! Zawsze będziemy pamiętać Pana z jak najlepszej strony, jako osobę kompetentną, profesjonalną, dobrze zorientowaną w branży, sprawiedliwą, słowną, dobrze znoszącą stres, odpowiedzialną, potrafiącą zachęcić do działania i zaszczepić wiarę we własne możliwości, koleżeńską, komunikatywną, wyrozumiałą, otwartą, szanująca ludzi i licząca się ze zdaniem zespołu. Jest Pan naszym autorytetem i wzorem do naśladowania dzięki swojej postawie w pracy i kulturze osobistej. Głowa do góry, ludzie o Panu pamiętają
Kolanin ·
02 Grudzień 2015
Ale kwik świń odrywanych od koryta...:) Tak trzymaj P.Burmistrzu,Kolanie są za Tobą.
Gość ·
02 Grudzień 2015
Jaki poziom taki język.
Gość ·
02 Grudzień 2015
,,ALFONS I ZŁODZIEJ RZĄDZI DZIŚ KOŁEM\'\' Żenująca wypowiedz Włodarza miasta, kompletna żenada! Tragicznie żenujący język wypowiedzi. Boże ty patrzysz i nie grzmisz!
Małgorzata ·
02 Grudzień 2015
Kolanka pisze, że Klukaczyński jest \"za delikatny\"... Tylko ciekawe, że przez lata taki nie był. Był wystarczająco niedelikatny, by zakładem kierować sprawnie, a oprócz tego uzyskiwać skąd trzeba dotacje i realizować zaplanowane inwestycje. Tutaj o to w tym wszystkim chodzi, że nie musisz stać nad ludźmi z batem, jak podobno stoją za granicą, by sprawnie zakładem zarządzać. Niby prezes jak prezes, choć człowieka szkoda, ale tym bardziej szkoda załogi i Miasta, bo znowu tracimy prawdziwego fachowca i to, jak widzę, ludzkiego. Zarówno wsparcie ludzi, jak też wyniki ekonomiczne, a to jest istota sprawy, świadczą przecież mocno za Klukaczyńskim jednak, a tym samym przeciw Macias... tzn. przeciw Radzie Nadzorczej. Pewnie teraz w takim MZUKu, czy KTBSie dopiero portkami muszą trząść, chyba, że to ich burmistrz uznaje za wybitnych fachowców, a ty Kolanko - za prawdziwych twardzieli.
MARTA ·
02 Grudzień 2015
Najlepiej będzie jak Decydent sam opuści z pożytkiem dla miasta stanowisko. Okres jego pracy to przede wszystkim nietrafne decyzje. brak pomysłów na rozwój. krzywda bezpodstawnie zwalnianych z pracy i ogólny niepokój. Nie o takie działania wyborcom chodziło nawet i tym co głosowali za -tak myślę.
Rafał ·
02 Grudzień 2015
Do Kolanki: To może inaczej - wróć, zainwestuj, zobacz jak to działa i za pół roku, za rok, za dwa lata zobaczymy, co sama będziesz pisała. Być może TVK wrzuciła też do neta ostatnią sesję, bo pisać jaki miły jest burmistrz, to każdy potrafi (na odwrót też) i jak przyjmuje \"kompetentnych fachowców\". Rok temu też byłem przekonany, że to właściwy człowiek na to stanowisko, dziś żadnych wątpliwości nie mam, że to najgorszy burmistrz w historii. Poprzednicy nie krzyczeli tak, jacy oni to nie są wspaniali, byli bliżej rzeczywistości, mniej oderwani, a ich megalomania nie miała takiej skali.
Leon zawodowiec ·
02 Grudzień 2015
To wielka strata dla naszego miasta, że fachowcy tacy jak Pan Klukaczyński tracą pracę. Zakład miewał się świetnie, załoga była zadowolona, w mieście rośnie liczba hydrantów, nie mówiąc o tej super inwestycji o której cichuteńkoooooo, a dlaczego? A dlatego że głupio niektórym przyznać, że Wodociągi były świetnie zarządzane i nikt w mieście nie zrobił takiej inwestycji w ostatnim czasie
kolanka ·
02 Grudzień 2015
Do Rafalala. Mam do czego i z czym wrocic wlasnie dlatego uwaznie sledze co sie dzieje w miescie do ktorego mam zamiar wrocic. Che zainwestowac I ten Burmistrz jest pierwszym ktory mi sie podoba. Nie ma roku jak nim zostal i on jedyny bierze sie za tych ktorzy mysleli ze moga wszystko. W urzedach sie boja pokazuje publicznie co gdzie jest zle. Praca za granica wymogi i pelna dyscyplina ja to znioslam latami tesknota za domem bliskimi krajem . Prosze nie osadzaj jak nie przezyles. Wracam do kola co jakis czas i widze jak i gdzie pracuja znajomi co sie dzieje wiec dlatego ciesze sie z nowego Burmistrza. Prezesowi Klukaczynskiemu powiem tak ten zaklad nie jest dla Pana jest Pan za delikatny .
Staszek ·
02 Grudzień 2015
@Ela W jakiej sprzeczności? Skoro ich burmistrz uznaje za niezwykle doświadczonych fachowców, to co się tutaj czepiać? Przeciw Panu Burmistrzowi przecież słowa powiedzieć nie wolno, bo to Wybraniec Narodu jest, a Ty?
Rafał ·
02 Grudzień 2015
Do Kolanki: To wracaj, twoje dzieci też niech wrócą. Pan Maciaszek rządzi już rok, zapewne znajdziesz tutaj pracę bez najmniejszych problemów, bo teraz tutaj żadnych układów przecież nie ma. Czyste, kryształowe zasady, kryształowego i niezłomnego człowieka tylko. Wracaj, albo przestań głupie komentarze z zagranicy pisać, bo powinnaś mieć już chyba do czego wrócić, prawda?
Ja tam się cieszę ·
02 Grudzień 2015
II zwrotka: Tańsza będzie wóda, tańsze będą śledzie i jeszcze spalarnia elektrownią \"bedzie\". Będą nam zazdrościć wszystkie miasta wkoło, wzorem uczciwości będzie nasze Koło
kolanka ·
02 Grudzień 2015
Ludzie!!! Jestem Mieszkanka Kola I z calego serca stoje za burmistrzem. Ten czlowieku tak jak ja I moje dzieci mieszka w kole a nie pracuje tam tak jak wy na swoich cieplych posadkach gdzie sie nie przemeczacie. Ja i moja rodzina mamy swoj dom w kole a zyjemy z daleka od niego dzieci w poznaniu ja za granica. To wszystko tylko dlatego ze nie zaplace nikomu lapowki za prace i mam silny charakter i zasady gdzie nie ponizylam sie przed zadna ani zadnym z ukladow i przez znajomosc. Ja chce pracowac i pracuje tylko tam gdzie mozna to zalatwic normalna. Wy ludzie z kola i przyjezdni ktorzy sie za kolanki uwazaja bo posadka byla zalatwiona nie wiecie co znaczy zycie.Ale dzieki burmistrzowi moze los sie wkoncu odwroci i poznacie wkoncu co to zycie. Powodzenia pozdrawiam.
Ela ·
02 Grudzień 2015
Pan Burmistrz krytykuje politykę zatrudniania w Kole to jak nazwać zatrudnienie męża i żony w ciągu trzech miesięcy w budżetówce .( MDK i SP 1 plus umowa dla żony w MDK) . Z głoszonymi przez Pana poglądami stoi w sprzeczności .
Marzena ·
02 Grudzień 2015
Kolanin - właśnie. Mam nadzieję, że chociaż jako zwolennik Pana Maciaszka wyperswadujesz mu tę geotermię, bo tego byś go odwoływał trudno wymagać, ale rozumiem, że też jesteś przeciw podniesieniu cen ciepła gdzieś o połowę...
Rafał ·
02 Grudzień 2015
Do \"rzeka\": Gdyby przyjmował przeciętnych, byłoby całkiem OK. On otacza się miernotami, co mu ostatnio udowodniono na sesji - muzeum najjaskrawszym przykładem.
Staszek ·
02 Grudzień 2015
@gość: Prezes może być z nadania, czy nie z nadania. Jeśli jednak jest za załogą, a kasę zamiast ładować do własnej kieszeni na inwestycje przeznacza, to wolę takiego, niż pseudofachowców z łapanki pana Maciaszka. Wyraźne to było na ostatniej sesji jaka to fachowa pani kierowała naszym muzeum.
Staszek ·
02 Grudzień 2015
@Kolanin: Kolanin? Arek? Szybko się uczysz, ostatnio klakierem to nazwałem ciebie. Klakierem burmistrza. Zdaje się, że cenę wywozu śmieci to burmistrz Maciaszek podwyższył, chociaż może gdyby była spalarnia, byłoby taniej, ale czy zdrowiej? Tak w ogóle to jesteś Kolaninem z Koła, czy może raczej z powiatu tureckiego albo nawet województwa łódzkiego. Acha, rozumiem, dlatego że jesteś stamtąd, jesteś spoza układów. Florian Olejniczak, jakkolwiek by go nie oceniać, głupim człowiekiem nie jest i powiedział na ostatniej sesji, że według kolejnego pomysłu Maciaszka będziemy płacić o połowę drożej za ciepło, ale ty zapewne jeśli burmistrz będzie mocno za geotermią, też będziesz klakierze przekonywał, jakie to nie jest ekologiczne.
niepsychiczny ·
02 Grudzień 2015
Jedno jest pewne. To że załoga stoi murem za dyrektorem to się zdarza baaaardzo rzadko, A że są oni w stanie strajkowac w imię powrotu szefa do pracy to tez daje dużo do myślenia. Dla mnie, człowieka normalnego jest oczywiste że musiał być dobrym, ba! nawet świetnym kieronikiem, który umiał współpracować z ludźmi róznego pokroju. Ten fakt dla mnie całkowcie wyklucza jeden z powodów zwolnienie czyli brak współpracy. Trzeba patrzeć po ludzku, z chłodna głową. Nie dajmy się zwariować!
rzeka ·
02 Grudzień 2015
Pan Klukaczyński znany jest jako fachowiec najwyższej rangi. Nowa stacja uzdatniania wody to największa inwestycja w mieście warta grube miliony, wywalczone dzięki byłemu już Prezesowi z Wojewódzkiego Funduszu Ochorny Środowiska. Szkoda, że w naszym mieście za dobre się każe a za złe wynagradza. Oby tak dalej... Wyrzucajmy fachowców a na ich miejsce przyjmujmy osoby przeciętne. Niebawem naszemiasto wyludni się całkowicie
Kolanin ·
01 Grudzień 2015
za co niektórzy klakierzy tak polubili prezesa,czyżby za to ,ze płaca więcej za wodę...?
Alfons ·
01 Grudzień 2015
Dziwne jest to co się dzieje w tym mieście. Spółki które przynoszą zyski tzn. że sa dobrze zarządzane a tym czasem zwalniany jest Pan Klukaczyński. Wszyscy na czele z całą złogą wiedzą jakim szefen był. Bardzo dziekujemy za te wszystkie lata i za wyprowadzenie MZWiK na prostą. Powodzenia Panie Jacku!
kolanin ·
01 Grudzień 2015
Panie Burmistrzu zycze wyrwalosci i zdrowia. Zlikwidowac i rozliczyc pijawki ktore zasiadaly na stanowiskach przez te wszystkie lata i blokowaly rozwoj naszego miasta. Dobra robote Pan robi.
gość ·
01 Grudzień 2015
karolino -dlaczego chcesz odwołać czy coś złego zrobił ci burmistrz? Niech zrobi wreszcie porządki z tymi pseudo kolanami ,niektórzy piszą wierszyki znamy to z sesji miasta. Dlaczego nie ma prawa odwołać pracownika ,popytajcie jak zwalniał poprzednik i z jaką \"klasą\". Jak zwalniali poprzedni burmistrzowie byłych prezesów ,może trochę popytajcie ,którzy prezesi byli z nadania.
Karolina ·
01 Grudzień 2015
Będziesz odwołany obiecujemy ci to !!!!!!!!!! pakuj manele !!!!
Judex ·
01 Grudzień 2015
Słuchałem wypowiedzi burmistrza i szok .Jak można w obecności kobiety mówić o alfonsach wstyd.
Zero kultury . Burmistrz mówi że młodzież nie ma pracy a sam zatrudnia spadochroniarzy.
Powinien zapłacić za autobus który woził powietrze, kwota około 25000.
mariolka ·
01 Grudzień 2015
I jak cykl miesięczny uruchomiony to będzie pewny sukces inwestycyjny !!!
Wikipedysta ·
01 Grudzień 2015
Był filmik i ni-ma, krótko był. Czyżby redakcja wzięła sobie do serca moje uwagi i teraz dogrywa \"ogonki\" (\"polskie znaki\")?
abc ·
01 Grudzień 2015
Nowy Jachowicz Czyli dobre rady dla dzieci
Nie siedź bezczynnie, mały chłopczyku.
Czeka cię kiedyś zadań bez liku.
Bezczynnie siedzą tylko matołki.
Ty weź szpadelek. Ty kop nim dołki.
Kop w swoim domu. Kop w swojej klasie.
Kop pod kim da się. To ci przyda się.
Popatrz jak kopią inni panowie.
Chwyć za szpadelek. I kop na zdrowie.
Przestrzegaj bacznie kopania toku.
Najpierw ostrożnie podkopuj z boku.
Przyczaj się potem. Znów kop. Aż ładnie
Ten, pod kim kopiesz, w ten dołek wpadnie.
I załatwione. I już po krzyku.
Nie siedź bezczynnie, mały chłopczyku.
***
Nie siedź bezczynnie, mała dziewczynko.
Nic nie zwojujesz niewinną minką.
Zamiast tak siedzieć z tą buzią słodką
Zajmij się lepiej, dziewczynko, plotką.
Bezczynnie siedzą tylko idiotki.
Ty pilnie studiuj mechanizm plotki.
Nabieraj wprawy. Co dzień. Od ranka.
Plotkuj o szkole. O koleżankach.
Ucz się od mamy. Ucz się od ciotek.
Odkrywaj siłę. I urok plotek.
Plotkuj bez przerwy. O wszystkim. Wszędzie.
W przyszłości korzyść z tego mieć będziesz.
To zabawniejsze nieraz niż kinko.
Nie siedź bezczynnie, mała dziewczynko.
/Ludwik Jerzy Kern/
My mieszkańcy ·
01 Grudzień 2015
My mieszkańcy prosimy Szanownego Pana Burmistrza Miasta Koła Stanisława Maciaszka o nieintensyfikowanie własnej kadencji. Podsumowując rok Pańskich rządów powstaje wrażenie, że są to już co najmniej dwa lata. Płace dla podległych gminie miejskiej szefów instytucji wzrosły bowiem często ponad dwukrotnie. Niestety oprócz obecnie powołanych pobierają je również ci zwalniani, dodatkowo dochodzi sprawa pozwów, odpraw, w które uwikłane jest Miasto, ponadto nowi dostają wyższe wynagrodzenia, co daje skalę większą niż dwukrotność (zwolniony i nowy naraz). Naprawdę jest jeszcze wiele innych spraw, które trzeba załatwić. Inne miasta nam zwyczajnie uciekają.
Staszek ·
01 Grudzień 2015
Oj jak widać - \"Lenin wiecznie żywy\" i są osoby minusujące, chyba życzące sobie \"bratniej pomocy\" jak w dawnym bloku.
Ja tam się cieszę ·
01 Grudzień 2015
Ja tam się cieszę - wiersz. Tańsza będzie woda, tańsze będą śmieci i tańsze obiady w stołówkach dla dzieci. Będą nam zazdrościć wszystkie miasta wkoło, WZÓR GOSPODARNOŚCI - takie będzie Koło.
Hubert ·
01 Grudzień 2015
Razem z całą rodziną głosowałem na Maciaszka i teraz wstydzimy się niestety, zresztą nie tylko my, bo i wielu naszych przyjaciół, znajomych, często nawet mocno związanych i zaangażowanych w PiS. Przepraszamy zarówno Jacka Klukaczyńskiego, jak i całą załogę MZWiK w Kole za tego człowieka. Mamy nadzieję, że zwolnienie Prezesa to jednak nie będzie początek masowych zwolnień w zakładzie.
Wikipedysta ·
01 Grudzień 2015
Mógłby ktoś Maciaszkowi dodać tzw. \"ogonki\", czyli \"polskie znaki\", może ktoś z logopedów? PANSTWO, MIESZKANCY, DZIEN... ? \"Jego osoba\" nie potrafi wypowiedzieć \"ń\"? Coś słabo \"jego osobę\" rozumiem.
Staszek ·
01 Grudzień 2015
Co to za język? \"Bratnią pomoc\" to nam panie burmistrzu sowieci nieśli, my dziękujemy.
Kolanin ·
01 Grudzień 2015
Brawo Rada,dobre odwołanie ,ża butę i nieuzasadnione podwyżki wody dla mieszkańców...
ina ·
01 Grudzień 2015
kto pod kim dolki kopie to sam w nie wpada.
Mieszkańcy Koła ·
01 Grudzień 2015
WESOŁYCH ŚWIĄT Panie Burmistrzu! Grudzień już się zaczął...
Małgorzata ·
01 Grudzień 2015
Sandomierz ma swojego OJCA MATEUSZA z Arturem Żmijewskim, u nas burmistrz Maciaszek pewnie chce też jakieś telewizje ściągać i sam w roli głównej wystąpić. Chociaż zgadzam się z nim co do tego, że źle zarządzających należy pozbawić stanowisk i błąd który popełniliśmy przed rokiem, możemy szybko naprawić, bo jego akurat możęmy odwołać my, wszyscy mieszkańcy też.
kolanka ·
01 Grudzień 2015
No i gdzie jest ten wywiad ? Miał być za chwilę. Trochę konsekwencji w obietnicy wypadałoby zachować. Myślę, że mieszkańcy są ciekawi wyjaśnienia i uświadomienia z jakich to poważnych powodów został odwołany ze stanowiska Prezes Klukaczyński. Spółka działa bardzo dobrze więc to musi być ciekawe.
Marzena ·
01 Grudzień 2015
Polowanie na człowieka zakończone. Tylko żebyśmy znowu jako Miasto słono nie zapłacili za decyzję naszego włodarza.
kolanin ·
01 Grudzień 2015
wiem co powie burmistrz to nie ja to rada nadzorcza odwołała Kluczyńskiego Janie-mam z tym nic wspólnego