Pochmurno 20.5

7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka

Autor: Towarzystwo Nasz Dom 25 Wrzesień 2024 przeczytasz w ok. 2 min.
MATERIAŁ SPONSOROWANY
7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka
© Towarzystwo Nasz Dom
(0) | Czytano:
119 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

Z radością informujemy o zakończeniu 7. edycji akcji „Ubrania od serca” - inicjatywy marki Vizir, która od 2017 roku wspiera dzieci z domów dziecka, umożliwiając im zakup wymarzonych ubrań. Tegoroczna edycja okazała się szczególnie wyjątkowa, ponieważ dzięki zaangażowaniu Polaków i współpracy z marką Fairy udało się przekroczyć imponującą liczbę 10 000 voucherów ufundowanych od początku trwania kampanii.

R E K L A M A
0
Czytano:
119 razy
Udostępnij

 

Akcja „Ubrania od serca” już od 7 lat wspiera wychowanków domów dziecka. Zazwyczaj realizacja potrzeb dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych niemal w pełni zależna jest od wsparcia samorządów oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. Dzięki akcji „Ubrania od serca” dzieci mogą samodzielnie wybrać rzeczy, które najbardziej im się podobają. Otrzymując vouchery na zakupy w sklepach odzieżowych, dostają jednocześnie możliwość dokonania wyboru. Ten sposób wsparcia pozwala im na wyrażenie siebie i samostanowienie, stając się tym samym narzędziem ich usamodzielnienia.

 

„Vizir od lat wspiera dzieci w potrzebie. Cieszymy się, że w tym roku osiągnęliśmy nasz główny cel - przekroczyliśmy liczbę 10 000 ufundowanych voucherów. Dzięki tysiącom osób kupujących produkty Vizir i Fairy w całej Polsce ponad 1950 dzieci ze 138 domów dziecka może kupić wymarzone ubrania. To pokazuje, jak wiele można zdziałać dzięki wspólnemu wysiłkowi. Tę moc synergii chcieliśmy pokazać także poprzez wspólne zaangażowanie marek Vizir i Fairy. Akcja >>Ubrania od serca<< to dla nas nie tylko wsparcie materialne, ale przede wszystkim szansa na realne poprawienie samooceny i jakości życia dzieci z domów dziecka, wyrównanie różnic między podopiecznymi takich placówek a ich rówieśnikami” - podkreśla Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble.

 

Współpraca marek Vizir i Fairy z Towarzystwem Nasz Dom, które jest partnerem akcji, zaowocowała również dodatkowymi działaniami. Były to między innymi warsztaty kulinarne pod okiem szefów kuchni zorganizowane w celu dostarczenia dzieciom nie tylko nowych umiejętności, ale także świetnej zabawy i niezapomnianych chwil. Formuła warsztatów miała odkryć przed dziećmi jak wielki potencjał drzemie we współpracy. Dodatkowo domom dziecka biorącym udział w akcji przekazywane są niezbędne środki czystości - między innymi proszki do prania czy kapsułki Vizir.

 

Razem możemy więcej!

 

Źródło informacji: Towarzystwo Nasz Dom

Z O B A C ZK O N I E C Z N I E
Poziom rzeki Warty w Kole wyraźnie rośnie
R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Powiat Kolski
Planowane wyłączenia prądu przez operatora w powiecie kolskim 26.09.2024
1 minutę temu 110

Planowane wyłączenia prądu przez operatora w powiecie kolskim 26.09.2024

Powiat Kolski
Akcje krwiodawstwa w Kole i Osieku Małym przyniosły ponad 20 litrów krwi
2 godziny temu 230

Akcje krwiodawstwa w Kole i Osieku Małym przyniosły ponad 20 litrów krwi

Gmina Kłodawa
Turniej strzelecki o Puchar Burmistrza Kłodawy już 28 września
2 godziny temu 138

Turniej strzelecki o Puchar Burmistrza Kłodawy już 28 września

Gmina Kłodawa
Poszukiwany mieszkaniec Gminy Kłodawa
2 godziny temu 1,927

Poszukiwany mieszkaniec Gminy Kłodawa

Kino
Zapraszamy na seanse filmu Łowcy przygód w Kinie w Kole
2 godziny temu 123

Zapraszamy na seanse filmu Łowcy przygód w Kinie w Kole

Miasto Koło
MKS Olimpia Koło ogłasza nabór uzupełniający do najmłodszych drużyn
3 godziny temu 244

MKS Olimpia Koło ogłasza nabór uzupełniający do najmłodszych drużyn

R E K L A M A

Newsletter - bądź na bieżąco

Dołącz do listy czytelników Newslettera, i otrzumuj specjalnie przygotowane dla Ciebie zestawienia informacji. Korzystanie z newslettera jest dobrowolne, darmowe i w każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji. Dodając adres do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych