Częściowe zachmurzenie -0.7

7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka

Autor: Towarzystwo Nasz Dom 25 Wrzesień 2024 przeczytasz w ok. 2 min.
MATERIAŁ SPONSOROWANY
7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka
© Towarzystwo Nasz Dom
(0) | Czytano:
658 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

Z radością informujemy o zakończeniu 7. edycji akcji „Ubrania od serca” - inicjatywy marki Vizir, która od 2017 roku wspiera dzieci z domów dziecka, umożliwiając im zakup wymarzonych ubrań. Tegoroczna edycja okazała się szczególnie wyjątkowa, ponieważ dzięki zaangażowaniu Polaków i współpracy z marką Fairy udało się przekroczyć imponującą liczbę 10 000 voucherów ufundowanych od początku trwania kampanii.

R E K L A M A
0
Czytano:
658 razy
Udostępnij

 

Akcja „Ubrania od serca” już od 7 lat wspiera wychowanków domów dziecka. Zazwyczaj realizacja potrzeb dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych niemal w pełni zależna jest od wsparcia samorządów oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. Dzięki akcji „Ubrania od serca” dzieci mogą samodzielnie wybrać rzeczy, które najbardziej im się podobają. Otrzymując vouchery na zakupy w sklepach odzieżowych, dostają jednocześnie możliwość dokonania wyboru. Ten sposób wsparcia pozwala im na wyrażenie siebie i samostanowienie, stając się tym samym narzędziem ich usamodzielnienia.

 

„Vizir od lat wspiera dzieci w potrzebie. Cieszymy się, że w tym roku osiągnęliśmy nasz główny cel - przekroczyliśmy liczbę 10 000 ufundowanych voucherów. Dzięki tysiącom osób kupujących produkty Vizir i Fairy w całej Polsce ponad 1950 dzieci ze 138 domów dziecka może kupić wymarzone ubrania. To pokazuje, jak wiele można zdziałać dzięki wspólnemu wysiłkowi. Tę moc synergii chcieliśmy pokazać także poprzez wspólne zaangażowanie marek Vizir i Fairy. Akcja >>Ubrania od serca<< to dla nas nie tylko wsparcie materialne, ale przede wszystkim szansa na realne poprawienie samooceny i jakości życia dzieci z domów dziecka, wyrównanie różnic między podopiecznymi takich placówek a ich rówieśnikami” - podkreśla Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble.

 

Współpraca marek Vizir i Fairy z Towarzystwem Nasz Dom, które jest partnerem akcji, zaowocowała również dodatkowymi działaniami. Były to między innymi warsztaty kulinarne pod okiem szefów kuchni zorganizowane w celu dostarczenia dzieciom nie tylko nowych umiejętności, ale także świetnej zabawy i niezapomnianych chwil. Formuła warsztatów miała odkryć przed dziećmi jak wielki potencjał drzemie we współpracy. Dodatkowo domom dziecka biorącym udział w akcji przekazywane są niezbędne środki czystości - między innymi proszki do prania czy kapsułki Vizir.

 

Razem możemy więcej!

 

Źródło informacji: Towarzystwo Nasz Dom

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Wypadki
Kierowca autobusu musiał wjechać do rowu by uniknąć zderzenia
8 godziny temu 10,149

Kierowca autobusu musiał wjechać do rowu by uniknąć zderzenia

Inne
Miał zakaz prowadzenia pojazdów, ale to jego najmniejsze zmartwienie
12 godziny temu 8,381

Miał zakaz prowadzenia pojazdów, ale to jego najmniejsze zmartwienie

Inne
Chciał skoczyć z mostu. Policjanci uratowali życie 27-latka!
15 godziny temu 15,973 2

Chciał skoczyć z mostu. Policjanci uratowali życie 27-latka!

Miasto Koło
Pogoda w Kole na najbliższy weekend. Będzie chłodno
16 godziny temu 2,260

Pogoda w Kole na najbliższy weekend. Będzie chłodno

Gmina Kłodawa
Jarmark Bożonarodzeniowy w Kłodawie
16 godziny temu 2,356

Jarmark Bożonarodzeniowy w Kłodawie

Wydarzenia
Graficzna podróż z Sławomirem Łosowskim z zespołu Kombi: Wernisaż i spotkanie autorskie w Kole
16 godziny temu 1,315

Graficzna podróż z Sławomirem Łosowskim z zespołu Kombi: Wernisaż i spotkanie autorskie w Kole

R E K L A M A