OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY.
Wójt Gminy Kościelec
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY KOŚCIELEC ul. Turecka 7/3
Pomoc administracyjna
I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1. Wymagania formalne:
2. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość obsługi komputera
c) samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność i dyspozycyjność
II Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
III Wymagane dokumenty:
1) Życiorys (CV).
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje (wykształcenie i staż pracy).
5) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby starającej się o zatrudnienie.
6) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11)Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienia na ww. stanowisku
12) Podpisane oświadczenie w poniższym brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10 maja 2018. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
Administratorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Kościelcu jest Wójt Gminy Kościelec Pan Dariusz Ostrowski
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Barbara Spławska-Żądło, email: kadry@koscielec.nowoczesnagmina.pl
- dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy
- podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1281 ze zm),
- dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa ,
-osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ,
- osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
- osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ,
- Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
- Urząd Gminy w Kościelcu nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem..
Imię, nazwisko i podpis………………………………………..
IV Wymogi formalne:
1. Złożenie wymaganych dokumentów
2. Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w dziale I punkcie 1
V Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
VI Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kościelcu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październik 2022 roku jest niższy niż 6 %.
Rozmowy z kandydatami odbędą się w dniu 6 grudnia 2022 roku od godz. 10.00
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać lub złożyć w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec, pokój nr 15 sekretariat, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Pomoc administracyjna w terminie do dnia 5 grudnia 2022 roku do godz. 13.00 (decyduje data wpływu do urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.koscielec.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec