R E K L A M A
Bezchmurnie 1.7

Santander Bank Polska zwyciężył w rankingu Bank Przyjazny Firmie

Autor: PAP 02 Listopad 2022 przeczytasz w ok. 2 min.
MATERIAŁ SPONSOROWANY
Santander Bank Polska zwyciężył w rankingu Bank Przyjazny Firmie
© Santander
(0) | Czytano:
1,718 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”. W tegorocznym rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.

R E K L A M A
0
Czytano:
1,718 razy
Udostępnij

W tegorocznym, wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.

„Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z naszą misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki” - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska obsługuje ponad 500 tys. mikro-, małych i średnich firm, dostarczając im każdego dnia najnowocześniejsze rozwiązania finansowe. 334 tys. to klienci cyfrowi, korzystający z banku za pośrednictwem zdalnych kanałów, w tym 162 tys. z aplikacji mobilnej.

„Widzimy, że nasza oferta dla małych i średnich firm cieszy się zainteresowaniem, coraz więcej klientów wybiera kanały zdalne. Nasze usługi to już nie tylko finanse, ale cały pakiet dodatkowych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorcy mogą skupiać się na prowadzeniu firm” - dodaje Michał Gajewski.

Bank także systematycznie upraszcza swoje usługi i produkty, aby bankowanie było łatwe. Do rachunku firmowego oferuje pakiet e-usług, przydatnych w zarządzaniu firmą. Są to między innymi usługi finansowe: eKsięgowość, eFaktoring, eWindykacja i eWadia. Można skorzystać także ze specjalnej oferty zakupów bez prowizji w usłudze eLeasing i dostępu do prywatnych pakietów medycznych w usłudze eZdrowie.

Ranking miesięcznika „Forbes” ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Minds & Roses.

Audytorzy zbadali 13 banków w 144 audytach, sprawdzając ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorcy - osoby fizycznej z 3-letnim stażem oraz doświadczonego przedsiębiorcy z 5-letnim stażem.

 

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Wydarzenia
Spotkanie autorskie z Januszem Leonem Wiśniewskim
15 godziny temu 1,341

Spotkanie autorskie z Januszem Leonem Wiśniewskim

Miasto Koło
Niebawem Tłusty czwartek 2025: Tradycja, smaki i sposób na spalenie kalorii
18 godziny temu 1,399

Niebawem Tłusty czwartek 2025: Tradycja, smaki i sposób na spalenie kalorii

Powiat Kolski
Wysokie wynagrodzenia w ofertach pracy w Kole: Co możemy znaleźć w Powiatowym Urzędzie Pracy?
19 godziny temu 17,970 2

Wysokie wynagrodzenia w ofertach pracy w Kole: Co możemy znaleźć w Powiatowym Urzędzie Pracy?

Gmina Koło
Zbiórka na odbudowę domu po pożarze w Kamieniu
20 godziny temu 3,744

Zbiórka na odbudowę domu po pożarze w Kamieniu

Miasto Koło
Prognoza pogody w Kole - ocieplenie i opady deszczu na horyzoncie
21 godziny temu 2,011

Prognoza pogody w Kole - ocieplenie i opady deszczu na horyzoncie

Kino
Kino w Kole: Bambi. Opowieść leśna - Nowa interpretacja klasyki
21 godziny temu 798

Kino w Kole: Bambi. Opowieść leśna - Nowa interpretacja klasyki

R E K L A M A