(37)|
Czytano: 52,780 razy |
przeczytasz krócej niż 1 minuta
Zgodnie z zapowiedziami, do czwartku zbieraliśmy propozycje do plebiscytu \"Klapa Roku\". Ze wszystkich zgłoszonych wybraliśmy najciekawsze oraz dołożyliśmy kilka swoich pomysłów.
Największą klapą to jest poziom wypisujących te bzdury, uznając za klapę budow basenu czy ZS nr 1.Uważam że powołanie Zespołu Szkoł jest bardzo dobre i koniecznie trzeba zrobić to z pozastałymi szkolami,Przeciwnikami są dyrektorzy szkół którzy boją się owłasne stołki. Nie chcą konkursów na dyrekrorów bo nie wiele potrafią, Jedynym błędem €rmistrza jest przedłóżanie kadencji na dyrektora bez konkursów w szkłąchi przedszkolach.
~mama ·
14 Listopad 2011
Popieram tatę i już wielki czas żeby ZS1 zostawić w spokoju.
~tata ·
13 Listopad 2011
O cholera, to jeśli oni potrafią rzucać \"zmasowane głosy\" i \"podbijać sztucznie basen\" to oni są pewnie jakimiś nadludźmi, supermenami wręcz???
PS: lecz się na nogi, na głowę już za późno.
~Angel ·
13 Listopad 2011
Odechciewa mi się pisać, bo pewnie zaraz trafię pod ogień krytyki dyrekcji i jej \"przy...sów\", ale jutro jest rada, a oni zrobią wszystko by zdyskredytować sondę - najpierw podbijali sztucznie \"basen\", a jak to nie dawało wyników postanowili rzucić \"zmasowane\" kilkadziesiąt głosów na park. Oczywiście na to nie mam dowodów - są to tylko moje domysły. Niemniej fajnie, że ludzie wiedzą, że nie jest tak różowo i pięknie jak to próbuje pokazać burmistrz i dyrekcja. Teraz panuje tam wzajemna nieufność, cóż w naszym małym miasteczku układy są ważniejsze niż dobro dzieci - a miało być tak pięknie...
~krs ·
13 Listopad 2011
Pewnie, nie możliwe jest aby park w ciagu 60 min dostał nagle 140 głosów - nawet tak \"oblegane\" sprawy jak basen czy zespół szkół zdobywały taką ilość głosów w ciągu kilku dni
~da da da ·
13 Listopad 2011
Popieram, sonda zamiast głosowania stała się nagonką na kilka osób. Może czas najwyższy zgłosić to do sądu a po wyroku publicznie podać nazwiska osób oczerniających, to możeby to była jakaś nauczka.
~xyz ·
13 Listopad 2011
Jestem mieszkanką Kaliskiego Przedmieścia i cieszę się,że mieszkańcy Koła czują duży sentyment do parku na Kal.Przedm.i są przekonani, że usunięcie ławek i koszy spod muszli było wielkim nieporozumieniem.Należało zadbać o to miejsce, poświęcić mu więcej uwagi bo ten park to jest \"perełka\" naszego miasta, tylko że bardzo niedoceniony.
~piotr ·
13 Listopad 2011
Czy to nie jest interesujące, że w tej \"sondzie ulicznej\" prowadzą działania władz miasta ? Natomiast całkowita klapa za jaką ponoszą całkowitą odpowiedzialność mieszkańcy Koła czyli przegranie w konkursie Nivea kolejnego placu zabaw już nie jest takie popularne. Niech żyje lenistwo i totalna obojętność ! Jeżeli ktoś ma nam coś dać to tylko władza - taka czy inna. Dla mieszkańców Koła można wiele zrobić, ale z nimi już nic - to nowe hasło tego miasta.
~uzytkownik ·
13 Listopad 2011
Tak czytam i myślę, że kilka z poniższych wpisów nadaje sie do prokuratury, gdyż szkalują dobre imię i rzetelne wykonywanie obowiązków przez niektóre osoby.
~abc ·
12 Listopad 2011
Owszem dyrektorem był korzen.... Z-cą obecny dyrektor i to również im oraz rodzicom zawdzięczamy,że Gimnazjum w tej szkole w ogóle istnieje.
~abc_odp ·
12 Listopad 2011
a jego dyrektorem byl korzen......
~abc ·
12 Listopad 2011
Przepraszam, ale najpierw w 1999r.został założony Zespół Szkół, póżniej rozdzielono na Szkołę Podstawową i Gimnazjum, a teraz powrócono do pierwotnej wersji czyli do Zespołu Szkół i niestety albo stety Zespól ma już swoich wychowanków i sukcesy i dobrze się składa że pan Burdziński i pan Pietrzak są pracownikami tego Zespołu i to dzięki takim nauczycielom, dyrekcji i wspaniałej młodzieży są takie sukcesy.
~odp ·
12 Listopad 2011
Zespół istnieje od września i nie ma jeszcze wychowanków, którzy by z niego wyszli ;) a sukcesy sportowe to zasługa dzieciaków i świetnych trenerów (Pana Burdzińskiego i Pietrzaka), a nie dyrekcji. Wszelkie inwestycje (opisywane przez wicedyrektora z taką pasją) uzgodnione były przed jego utworzeniem. Teraz dyrekcja z zespołu siedzi całymi dniami w szkole i \"klika\" na propozycje basenu - byleby tylko zespół nie okazał się największą klapą. Najlepiej jak ktoś ma wątpliwości niech sam przejdzie się do szkoły sam sprawdzi, czy to co mówili poprzednicy mija się z prawdą.
~abc ·
12 Listopad 2011
Utworzenie ZS1 to nie jest żadna klapa, fajnie że Zespól taki jest. Uważam,że jest on najlepszy w całym Kole Zobaczcie zaangażowanie nauczycieli w zajęcia sportowe. Z żadnej szkoły nie wyszło tylu utalentowanych sportowców jak z tej szkoły, byli wychowankowie zajmują wysokie miejsca w sporcie,studiują na renomowanych uczelniach.
Nie jest ważne czy jest to wydzielone Gimnazjum, szkoła podstawowa czy Zespól, ważny jest sposób przekazywania wiedzy,podejście nauczyciela do ucznia , współpraca z rodzicami, atmosfera szkoły, bezpieczeństwo a nie jakieś porachunki personalne. Gdzie jest wtedy dobro ucznia.
Negatywnie na temat utworzenia Zespołu z pewnością wyrażają się rodzice i nauczyciele z pozostałych dwóch szkól, którzy nie chcą utworzenia Zespołu z ich szkół. Ja osobiście jestem dumna z naszego Zespołu szkół. Warto było kiedyś walczyć żeby taki Zespół pozostał bo był taki moment,że mogło go w ogóle nie być.Pozdrawiam nauczycieli i uczniów z ZS1
tworzycie wspaniały Zespól.
~basen ·
12 Listopad 2011
Basen i tak zbudują, tyle że z rocznym opóźnieniem więc nie jest źle. Moim zdaniem największymi klapami są na równi: prywatyzacja-likwidacja pks-u oraz utworzenie zespołu szkół - miał przynieść oszczędność i ułatwić administrowanie - stało się odwrotnie - czyli totalna porażka. Myślę, że rodzice uczniów ze szkolnej i kolejowej też chcą pokazać co myślą o utworzeniu kolejnych zespołów.
~asd ·
12 Listopad 2011
Ludzie basen to miała byc najwieksza inwestycja stulecia w naszym mieście, miał byc oddany teraz w grudniu a wy o jakiejs szkole. Klapa to jest brak basenu a nie teraz wszyscy z pozostałych szkół głosuja na szkołę choc to i tak niczego nie zmieni.
~Ala ·
12 Listopad 2011
Ola, w tej szkole się nie dzieją żadne rzeczy, nie wierz plotkom. Porozmawiam z nauczycielami, rodzicami, dziećmi - dowiesz się prawdy. Wszystkie negatywne posty na tą szkołę wysyła jedna i ta sama osoba, wiadomo kto.
~abc ·
11 Listopad 2011
Kłótnia o park na Kaliskim Przedmieściu - chodzi tutaj o usunięcie ławek i koszy na śmieci spod muszli oraz o spór dot.usunięcia muszli.
~Ola ·
11 Listopad 2011
skoro takie rzeczy dzieją się w najmniejszym z nich to nie dziwię się, że są przeciwni...
~Obserwator ·
11 Listopad 2011
ZS1 prowadzi, a wiecie dlaczego? Wiadomo, że szykuje się utworzenie kolejnych zespołów szkół, a nauczyciele i rodzice w tych szkołach są przeciwni. To jest spore grono osób, które może wyrazić swój sprzeciw wybierając za klapę roku utworzenie Zespołu Szkół. Nie ma w tym nic z obiektywizmu. Jaką przecież to jest klapą w porównaniu z basenem???
~ooo ·
11 Listopad 2011
Na samym dole po prawej stronie.
~GGoorm ·
11 Listopad 2011
Gdzie tu sie głosuje bo nie widzę?
~o cholercia! ·
10 Listopad 2011
Wszystkie te negatywne posty na ZS1 pisze JEDNA I TA SAMA OSOBA. Ta osoba pisze komentarz i potem sama sobie odpowiada \"nakręcając\" dyskusję. Najlepsze jest to, że wszyscy zorientowani w temacie wiedzą, kto to pisze. Żałosne... Wstyd tak kończyć karierę...
~trudno ·
10 Listopad 2011
Na tym polega cała porażka z zespołem. W założeniu został stworzonych by przynieść oszczędności i by usprawnić działanie. W rzeczywistości koszta wzrosły – wydano parę tysiączków na remont pomieszczeń nowej administracji, a zwolnione osoby – albo zasiliły grono bezrobotnych – co pośrednio i tak Nas obciąża – albo są pracownikami budżetówki. Przy okazji stworzenie zespołu stało się świetnym narzędziem do wstawienia „swoich” i skłócenia załogi. Szczerze mówiąc były dyrektor nie był bez winy (ma chłopak swoje problemy), ale teraz cierpią na tym dzieci. W związku z utworzeniem jednego, wspólnego pokoju zanim nauczyciel z gimnazjum odda dziennik mija połowa przerwy na której powinien pilnować dzieciaków. Stanowiska ustalane są nie wg kwalifikacji, a wg widzimisię dyrekcji. I tak np. do spraw administracyjnych przydzielona jest… nauczycielka muzyki, której muszą pomagać koleżanki, a nauczyciel i historyk z powołania jest wypierany przez inną „wybraną”, która skończyła zaoczną podyplomówkę z historii, a z wykształcenia jest… matematykiem. Sory, ale ja na taką jawną niekonsekwencję patrzeć nie mogę. Przez kilka lat związałem się z tą szkołą – ale teraz przykład jaki daje dyrekcja dzieciom jest nie do zniesienia.
~em ·
10 Listopad 2011
Tolek, poziom Twojej wypowiedzi nie pasuje do tej dyskusji: jest za wysoki. Wypunktowałeś wszystko znakomicie, celne stwierdzenia i rzetelna argumentacja. To rzadkość na tym - i na innych miejskich forach, przeniosłeś dyskusję na inny poziom. Z chęcią poznam tak rozsądną osobę, w naszym mieście to rzadkość. Zapraszam na piwo/wino/wódkę - cokolwiek by pogadać z takim Kimś jak Ty.
Pozdrawiam!
~tolek ·
10 Listopad 2011
Ani utworzenie Zespołu Szkół, ani przesunięcie terminu oddania basenu to żadne klapy. Klapą jest poziom tej całej pseudosondy obliczonej na pobudzanie sensacji internetowej gawiedzi, której nie chce się lub nie jest w stanie pojąć istoty zarządzania sprawami miasta i przebiegu procesów inwestycyjnych w dzisiejszej Polsce. Jak może być klapą utworzenie w celu lepszego zarządzania i oszczędności \"zespołu szkół\" w miejsce dwóch odrębnych placówek ze swoimi dyrektorami i obsługą administracyjną funkcjonujących w jednym budynku ? Przecież nikt o zdrowych zmysłach przy dzisiejszej sytuacji finansowej kraju, która wpływa i wpłynie jeszcze w przyszłym roku (prawdopodobnie dochody budżetu miasta z tego powodu będą mniejsze o 10 mln zł) na stan budżetu miasta nie stwierdzi, że to klapa. Grecy przy was to wzór prawidłowego zarządzania sprawami publicznymi. Podobnie jest z budową basenu. W ubiegłym roku miasto musiało unieważnić przetarg, aby nie pozwolić się oszukać firmom budowlanym, które zawiązały tzw. \"spółdzielnię\" i chciały wywindować koszty jego budowy. Podobną sytuację można było zaobserwować podczas odbudowy ratusza 2 lata wcześniej. Drugi przetarg musiał wyłonić wykonawcę ponieważ jego oferta mieściła się w zamówieniu złożonym przez miasto na przetarg. Ale wykonawca chciał powtórzyć manewr kolegów sprzed roku tylko z innej pozycji. Zaczął wymuszać na mieście poręczenie kredytu na 2 mln zł poprzez opóźnianie i wstrzymywanie prac budowlanych i uzależniając ich uruchomienie od pozytywnej decyzji w/s kredytu dla siebie. Dlatego uważam decyzję burmistrza o zerwaniu umowy z wykonawcą jaką jedyną możliwą w tej sytuacji. Skutkiem będzie oczywiście opóźnienie oddania inwestycji do użytku. Ale co innego miał zrobić - może ktoś z was powie jak jest taki mądry. Postawa tych, którzy teraz wybrzydzają, że basen zostanie oddany później przypomina mi rozkapryszone dziecko w sklepie, które chce od mamy już teraz zabawkę nawet gdyby miała ona iść do Providenta po pożyczkę, aby ją kupić. Ludzie zacznijcie myśleć mózgami, a nie emocjami - chyba nie jesteście 5-letnimi dziećmi !
~łysy ·
10 Listopad 2011
Wez juz człowieku przestań z tym cyrkiem i patologią, cyrki to byly za twoich czasów. Nie mozesz sie pogodzic z porazką i oczerniasz porzadnych ludzi. Do sadu powinni cie podac bo wiadomo kto to pisze.
~ooo ·
10 Listopad 2011
A jednak powinno być usunięcie ławek na kaliskim Przedmieściu a nie kłótnia o Park
~krs ·
10 Listopad 2011
MOŻE POKAZANIE PATOLOGII W ZS1 POKAŻE BURMISTRZOWI ŻE POPEŁNIŁ BŁĄD. skoro w NAJMNIEJSZYM z projektowanych ZESPOŁÓW SZKÓŁ DZIEJĄ SIĘ TAKIE CYRKI, TO CO DOPIERO BEDZIE Z 1 lub 5.
ps Poprzedni post został usunięty pewnie ze względu na podanie nazwiska wicedyrektora w mało pozytywnym świetle.
~edek ·
10 Listopad 2011
Jaki ZS1 wam sie w d.u.p.a.c.h po przerwacalo, to nie klapa tylko sukces. No to teraz dziacki z polecania w internecie jadą na bramkach proxy. Największą klapą jest oczywiscie termin oddania basenu a nie utworzenie ZS1.
~kod ·
10 Listopad 2011
Dziękuję za szybką reakcję,
~kod ·
10 Listopad 2011
Uważam, ze powinno być napisane w sondzie ulicznej głosowanie na usunięcie ławek na kaliskim przedmieściu, i zlikwidowanie placu zabaw a nie kłótnia o kaliskie Przedmieście
bo co to w ogóle znaczy. Ktoś kto nie wie o co chodzi to jak może zrozumieć o co jest ta kłótnia?
Uważam,że jest to bez sensu.
~do krs ·
10 Listopad 2011
No właśnie e-kolo nie daje sobą manipulować bo pewnie sprawdzili, skąd wysyłane są posty szkalujące ZS1. Wszystkie te negatywne posty na ZS1 pisze JEDNA I TA SAMA OSOBA. Ta osoba zakład temat i potem sama sobie odpowiada \"nakręcając\" dyskusję.
Najlepsze jest to, że wszyscy zorientowani w temacie wiedzą, kto to pisze. Żałosne...
Wstyd tak kończyć karierę...
~krs ·
10 Listopad 2011
Dokładnie. Zamieszczenie pozycji ZS1 w ankiecie pokazałoby co myślą ludzie i ucięło spekulacje. Tak sytuacja wygląda, że ktoś boi się zderzenia z rzeczywistością
~no_nie ·
10 Listopad 2011
Podczas, gdy o motocyklach wspomniano tylko raz i znalazły się w rankingu, natomiast o ZS1 sporo osób wypowiedziało się negatywnie - czyżby obawa przed kompromitacją? - e-kolo nie dajcie się manipulować!
~cichoosha ·
10 Listopad 2011
No właśnie, to nie jest mój faworyt ale być powinien!
~krs ·
10 Listopad 2011
A gdzie jest utworzenie ZS1? Pojawił się w kilkunastu postach. Czyżby cenzura?
Dołącz do listy
czytelników Newslettera, i otrzumuj specjalnie przygotowane dla Ciebie zestawienia informacji.
Korzystanie z newslettera jest dobrowolne, darmowe i w każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji.
Dodając adres do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych