Słonecznie 15.5

Zgłoś komentarz do usunięcia

Zgłoś komentarz do usunięcia

Jeżeli uważasz, że poniższy komentarz powinien zostać usunięty, wypełnij formularz

wysłuchałem z uwagą wywiadu z p Starostą , wydaje się że racja jest po stronie Starosty , szpital jako instytucja publiczna z zadaniami związanymi z lecznictwem mieszkańców powiatu , ma dbać o poziom usług medycznych , jak zwykle chodzi o pieniądze i nie dziwię się p Staroście że ogląda każdy pieniądz wydany na tą lecznicę , problem szpitala chyba jest gdzie indziej - niskie kontrakty z NFZ spowodowane sa faktem brakiem specjalistycznych procedur medycznych w tym szpitalu , każdy bardziej lub mniej znaczący przypadek medyczny powoduje odsyłanie pacjentów do szpitali o wyższym poziomie usług medycznych , sądzę również że poza nielicznymi przypadkami , lekarze kontraktowi czy rezydenci szpitala są ostrożni lub brakuje dostatecznej wiedzy i możliwości w diagnostyce medycznej , dlatego też uważam że zaordynowany audyt w szpitalu jest koniecznością aby znaleźć te nitkę nadziej gdzie tkwi błąd w zarządzaniu szpitalem ,braku środków finansowych , audyt mam nadzieje spowoduje określi co należy poprawić , również mam nadzieje że nie skończy się to stwierdzeniami - przerosty zatrudnienia personelu takiego czy innego , bo wydaje się że diabeł tkwi w szczegółach i to nie po stronie czynnika ludzkiego a wręcz odwrotnie - myślę że leży po stronie procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ - stopnia przygotowania szpitala do wyższych kwalifikowanych zabiegów medycznych gdyż te są opłacane na wyższym poziomie preferencji , na koniec p Starosto widać troskę organu samorządowego o wizerunek zewnętrzny szpitala - budynki ocieplone , pomalowana elewacja , tylko proszę się przyjrzeć wewnątrz - szeregu powierzchni szpitala nie pracuje są nie wykorzystane , zapuszczone gospodarczo , to może też być przyczyną nie efektywnego wykorzystania środków finansowych kierowanych na utrzymania szpitala , te wszystkie pomysły z płatnościami za parkingi zewnętrzne wewnętrzne powodują niesmak i brak szacunku dla ludzi korzystających - mimo wszystko z usług medycznych w tych obiektach

Newsletter - bądź na bieżąco

Dołącz do listy czytelników Newslettera, i otrzumuj specjalnie przygotowane dla Ciebie zestawienia informacji. Korzystanie z newslettera jest dobrowolne, darmowe i w każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji. Dodając adres do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych