W Publicznej Bibliotece Pedagogicznej zorganizowano interesujące warsztaty wielkanocne w formie escape roomu, w których brały udział dzieci z klasy 1a oraz 1c. Uczestnicy podjęli się wyzwania, wcielając się w detektywów rozwiązujących wielkanocne zagadki, co przyczyniło się do integracji i nauki poprzez zabawę.
Warsztaty zorganizowane dla klas 1a i 1c miały na celu nie tylko zabawę, lecz także rozwijanie logicznego myślenia, kreatywności oraz umiejętności współpracy. Uczniowie mieli za zadanie rozwiązywać różnorodne zagadki, łamigłówki oraz szyfry. Każda poprawnie wykonana czynność przybliżała ich do odkrycia finałowego hasła, co dodawało dodatkowego smaku całej przygodzie.
Organizatorzy przygotowali tematyczne stacje, w których dzieci mogły wykazać się swoimi umiejętnościami. Wspólnie rozwiązywały różnorodne zadania, co okazało się doskonałą okazją do nauki w grupie. Podczas zajęć uczniowie przeżyli wiele emocji, co pokazuje, jak interaktywne metody nauczania mogą skutecznie angażować młodych uczniów.
Dzięki takim warsztatom, jak „Escape Room – Wielkanocna Przygoda”, dzieci miały sposobność nie tylko do nauki, ale także do nawiązania nowych znajomości. W przełamywaniu lodów i wspólnej zabawie dostrzegano korzyści płynące z obcowania w grupie. Interaktywne zajęcia sprzyjają kształtowaniu pozytywnych relacji między uczniami oraz rozwijaniu umiejętności społecznych.