(1)
Bezchmurnie -0.8

Nowoczesne Call Center w Kolskim Szpitalu: Rejestracja do specjalistów jeszcze łatwiejsza!

Autor: Redakcja e-kolo.pl 02 Styczeń 2025 przeczytasz w minutę
Nowoczesne Call Center w Kolskim Szpitalu: Rejestracja do specjalistów jeszcze łatwiejsza!
© Redakcja e-kolo.pl
(1) | Czytano:
6,741 razy | przeczytasz w minutę

Od 2 stycznia 2025 roku pacjenci korzystający z usług Szpitala Powiatowego w Kole mogą rejestrować się do poradni specjalistycznych za pomocą nowoczesnego Call Center. To rozwiązanie, które ma usprawnić proces zapisów i zapewnić pacjentom kompleksową pomoc w jednym miejscu.

R E K L A M A
1
Czytano:
6,741 razy
Udostępnij

Call Center obsługuje rejestrację do wszystkich jedenastu poradni specjalistycznych. Telefoniczne centrum działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 63 26 26 118.

Linia telefoniczna została wyposażona w nowoczesny system kolejkowy oraz komunikaty informacyjne, co znacząco skraca czas oczekiwania na połączenie. Obecnie średni czas oczekiwania wynosi zaledwie 17 sekund. Każdego dnia dwie przeszkolone osoby odbierają połączenia, zapewniając pacjentom wsparcie na najwyższym poziomie. Pracownicy Call Center przeszli szkolenie z obsługi zaawansowanego oprogramowania oraz zasad profesjonalnej rozmowy, dzięki czemu pacjenci mogą liczyć na szybką i skuteczną pomoc.

dalsza część artykułu pod reklamą
R E K L A M A

Jedną z innowacji jest oddzwanianie do pacjentów, którzy zrezygnowali z oczekiwania w kolejce telefonicznej. Dzięki temu każdy pacjent może liczyć na możliwość rejestracji bez konieczności ponownego wybierania numeru.

Nowe Call Center to krok milowy w organizacji pracy szpitala i odpowiedź na potrzeby pacjentów. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań pozwala nie tylko na oszczędność czasu, ale także na lepsze zarządzanie procesem rejestracji. Wszystko po to, aby pacjenci otrzymywali niezbędną pomoc w możliwie najkrótszym czasie.

To innowacyjne podejście może stać się wzorem dla innych placówek medycznych, które chcą poprawić jakość obsługi pacjentów.

Oceń artykuł

80%
0%
10%
0%
5%
5%
Oddanych głosów: 20
R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (1)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Gosik · 1 dzień temu
Jeszcze trzeba wiedzieć jakich specjalistów mamy do wyboru tutaj.
Wydarzenia
Stand-up w Kole - Rafał Rutkowski z nowym programem! Jeszcze zostały ostatnie bilety
14 minuty temu 216

Stand-up w Kole - Rafał Rutkowski z nowym programem! Jeszcze zostały ostatnie bilety

Gmina Dąbie
Inwestycja w mieszkalnictwo na wynajem w Dąbiu: Kluczowy projekt burmistrza
1 dzień temu 3,872 4

Inwestycja w mieszkalnictwo na wynajem w Dąbiu: Kluczowy projekt burmistrza

Miasto Koło
Grupa Koło w Obiektywie przekroczyła 10 tysięcy członków
1 dzień temu 2,385

Grupa Koło w Obiektywie przekroczyła 10 tysięcy członków

Zatrzymania
Kilka dni nowego roku i pierwsze odebrane prawa jazdy
1 dzień temu 8,443

Kilka dni nowego roku i pierwsze odebrane prawa jazdy

Powiat Kolski
Pierwszy noworodek 2025 roku w Kole powitany przez władze powiatu
1 dzień temu 13,452

Pierwszy noworodek 2025 roku w Kole powitany przez władze powiatu

Miasto Koło
Pogoda na weekend w Kole - nadejdzie oczekiwana zima?
1 dzień temu 4,150

Pogoda na weekend w Kole - nadejdzie oczekiwana zima?

R E K L A M A