Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego gminy Kościelec.
Zgodnie z art. 8g ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62 - 604 Kościelec, adres e-mail: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 r. na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest w postaci papierowej w Urzędzie Gminy Kościelec oraz w formie elektronicznej na stronie BIP Urzędu Gminy Kościelec pod adresem: https://koscielec.ug.gov.pl/pliki-do-pobrania.html
Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej o ile taki posiada.
Ponadto składający wniosek powinien wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć wnioski do projektu planu ogólnego w zakresie ochrony środowiska.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Kościelec. Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko wnioski mogą być wnoszone na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na adres Urzędu Gminy Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62 - 604 Kościelec, adres e-mail: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej o ile taki posiada. Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 sierpnia 2024 r.
Wykonując obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościelec z siedzibą ul. Turecka 7/3, 62 - 604 Kościelec. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z art. 8a i 8b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), w celu związanym z postępowaniem dotyczącym sporządzania aktu planowania przestrzennego. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Szczegółowe informacje w sprawie przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://koscielec.nowoczesnagmina.pl/kategorie/33-ochrona-danych-osobowych?lang=PL
WÓJT GMINY KOŚCIELEC
DARIUSZ OSTROWSKI