Firma RockCapital, polski deweloper nieruchomości komercyjnych zakończył komercjalizację drugiego etapu inwestycji handlowej. Kłodawa w województwie wielkopolskim zostanie wzbogacona o nowy punkt na handlowej mapie miasta.
Początek jesieni przynosi dobre wieści dla mieszkańców Kłodawy. Firma RockCapital zakończyła proces komercjalizacji drugiego etapu w parku handlowego. Pierwszy etap budowy został zakończony i miał swoje oficjalne otwarcie we wrześniu 2020 r. Inwestycja znajduje się przy ulicy Poznańskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie miejskiego targu. Obecnie głównym najemcą obiektu handlowego jest sklep Biedronka. Przed firmą drugi etap inwestycji, który został już w pełni skomercjalizowany. Etap ten zakłada budowę przestrzeni handlowej o powierzchni 1121 mkw. Najemcami, którzy już podpisali umowę w Kłodawie, są sklep z elektroniką użytkową pod marką Media Expert, sklep wielobranżowy KiK oraz drogeria Jawa. Obiekt posiada duży parking dla klientów parku handlowego, a planowany termin rozpoczęcia prac budowalnych przypada na październik 2022 r.
- Pracujemy aktywnie nad naszym portfolio tak, aby RockParki w 100% odpowiadały potrzebom klientów, dlatego nasz zespół konsekwentnie realizuje swoją strategię inwestowania także w mniejszych i średnich miastach. Najważniejszym atutem naszych nowych inwestycji są dogodna lokalizacja, bezpośrednie sąsiedztwo osiedli mieszkaniowych, położenie przy głównych arteriach komunikacyjnych aglomeracji oraz obszerny parking, stąd projekt cieszy się dużym powodzeniem zarówno u klientów, jak i najemców.
– mowi Justyna Kojak, Menager ds. Komercjalizacji w firmie RockCapital.
Firma RockCapital zauważa, że pomimo dużych zmian gospodarczych i wyhamowania rynku spowodowanego m.in. inflacją, a co za tym wzrostem ceny realizacji inwestycji nieruchomościowych, ich popularność wśród najemców nie maleje. Sieci handlowe mają jasno sprecyzowane potrzeby dotyczące ekspansji i rozwoju, w którym my jako partner chcemy uczestniczyć.
- Park handlowy w Kłodawie to inwestycja w naszym portfolio, która jest dowodem na zwiększające się zainteresowanie sieciowych najemców coraz mniejszymi miejscowościami.. Obecnie pracujemy nad wieloma projektami, których GLA przekracza 60 000 mkw. Proces komercjalizacji tych inwestycji jest na zaawansowanym etapie, gdy tylko sfinalizujemy etap podpisywania umów w najemcami, będziemy gotowi o nich informować rynek. - mówi Jakub Linka, Członek Zarządu firmy RockCapital. Ciesze się, że z sukcesem rozwijamy portfolio parków handlowych w Polsce pod naszą marką RockPark. Idziemy zgodnie z przyjętą strategią naszej firmy. Wierzymy, że nowoczesny projekt retail parku pozwoli dostosować ofertę w taki sposób, by jak najlepiej spełniała ona potrzeby przyszłych konsumentów. Widzimy lekkie wyhamowanie rynku i wzrost ceny materiałów budowalnych oraz usług związanych z powstaniem inwestycji, mimo to niesłabnący popyt na nowe lokalizacje handlowe determinuje nas o realizacji założonych planów
— dodaje Jakub Linka.