W sobotę 3 września, do grona najemców centrum handlowego Ferio Konin dołączyła znana polska marka obuwniczo-galanteryjna VENEZIA. Nowy salon zajął niemal 200 metrów kwadratowych i jego otwarcie to początek bogatego w kolejne, nowe brandy sezonu jesiennego w zarządzanym przez Multi Poland Ferio Konin. Multi zarządza ponad 80 obiektami w 13 krajach Europy oraz Turcji – ich łączna powierzchnia wynosi ponad 3 mln mkw. GLA a wartość aktywów sięga 5 mld euro. W Polsce firma zarządza 6 centrami handlowymi i 2 biurowcami o łącznej powierzchni 346 tys. mkw. GLA.
Nowy salon Venezia to połączenie minimalistycznej estetyki z funkcjonalnością. Spektakularna, półokrągła witryna znakomicie eksponuje ofertę, a śnieżnobiałe wnętrze z szerokimi alejkami i nowoczesnymi, przejrzystymi standami podkreśla różnorodność modeli i kolorów w asortymencie. – Marka Venezia to synonim jakości i wyjątkowo szerokiej oferty – mówi Katarzyna Skrzypkowska - Leasing Manager z Multi Poland. – Otwarcie salonu w Ferio Konin to dopełnienie szerokiej oferty marek obuwniczych i galanteryjnych dostępnych w zarządzanym przez nas Centrum. Cieszymy się, że komercjalizacja Ferio Konin postępuje zgodnie z wyznaczoną dla tego centrum strategią. – dodaje.
Venezia znana jest z kolekcji kreatywnych, kolorowych i nieszablonowych. Nie zapomina także o miłośnikach klasyki, oferując im wysoką jakość produktów. Od pierwszej soboty września w centrum handlowym Ferio Konin znajduje się pięć salonów obuwniczych, czołowych producentów i resellerów obuwia: Deichmann, Wojas, Ryłko oraz CCC i Venezia. Do końca 2022 roku w Ferio planowane są kolejne otwarcia, w tym powiększenie wachlarza marek foodcourtowych m.in. o markę Pizza Hut oraz Boboq Bubble Tea.
Ferio Konin to największe centrum handlowe w regionie, mogące szczycić się nie tylko szerokim catchmentem (niemal 400 tysięcy osób), ale także doskonałą lokalizacją w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady Warszawa-Berlin. Ferio Konin to centrum zaspokajające potrzeby rodzin z dziećmi, posiadające wygodny, dostosowany do potrzeb klientów parking na ponad 1000 miejsc, a harmonijne połączenie wolnostojących budynków z częścią galerii handlowej dodatkowo wpływają na komfort zakupów. To nie tylko centrum handlowe, ale również idealne miejsce spotkań czy spędzania czasu wolnego dla lokalnej społeczności, które regularnie angażuje się w działania na rzecz mieszkańców Konina i okolic, a także uczestniczy w wielu inicjatywach prospołecznych.