Czym byłaby lokalna kampania wyborcza bez wykorzystania środków masowego przekazu. Do takich z pewnością należy popularny portal społecznościowy Facebook. To właśnie tutaj niektórzy z kandydatów spróbowali dotrzeć do potencjalnych wyborców.
Wśród kandydatów idących z biegiem czasu znaleźli się m.in. kandydaci na Burmistrza Gminy i Miasta Dąbie, trzech na czterech kandydatów na Burmistrza Miasta Koła, ale i kandydaci na radnych.
Co ma takiego Facebook, że stał się narzędziem w kampanijnych historiach? Kilka najważniejszych zalet to: łatwy dostęp, możliwość szybkiego dotarcia do dużej grupy osób, darmowa reklama.
Kandydaci, którzy stworzyli swoje strony, wykorzystują je głównie do prezentacji swojej osoby oraz programu, który chcą wdrożyć gdy uda im się zebrać odpowiednią ilość głosów.
Widziałam dzisiejszy spot na facebooku Mazurkiewicza. Ze strachem czekałem do końca tej nędznej gry aktorskiej Świdra i Mazurkiewicza w obawie , że zaczną się całować.