Przerwane połączenia, brak słuchu w słuchawce, to tylko kilka z objawów problemów technicznych popularnego operatora. W dniu wczorajszym postanowiliśmy dowiedzieć się co jest powodem tych zakłóceń. Usłyszeliśmy, że awaria jest znana i od kilku dni jej status zmieniono na "w realizacji", czy to jednak coś zmieniło? Mamy jednak wskazówkę dla wszystkich, których ta akwaria dotknęła. Zgodnie z regulaminem możemy upominać się o zadośćuczynienie, np. w formie finansowej.
Co zrobić, aby otrzymać zwrot? Wystarczy pojawić się w jednym z kolskich salonów sieci PLUS GSM i zgłosić chęć złożenia reklamacji, obsługa przeprowadzi Państwa przez ten proces. Ważne, aby w opisie zgłoszenia zamieścić informacje o formie zadośćuczynienia, np. "w ramach zadośćuczynienia wnoszę o zwrot kosztów abonamentu za ostatni okres rozliczeniowy (w przypadku umowy abonamentowej) lub, ostatniego doładowania konta (w przypadku taryfy mix lub simplus).
To tylko kilka minut spędzonych w salonie, lecz musimy wyraźnie wykazywać niezadowolenie z braku możliwości korzystania z tego- za co płacimy.