19 sierpnia Burmistrz Miasta Koła ogłosił konkurs na stanowisko Sekretarza. Od początku tej kadencji stanowisko to sprawowała osoba wybrana w poprzedniej kadencji, która jednak przebywała powyborczy czas na zwolnieniu chorobowym.
Jakie wymagania trzeba spełnić, aby ubiegać się o to stanowisko?
a) posiadać obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
c) posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Miasta;
f) wykształcenie wyższe;
g) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.), w tym co naimniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy zdnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.), oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
h) brak przynależności do partii politycznych,
i) uregulowany stosunek do sluzby wojskowej,
Nabór prowadzony będzie do 29 sierpnia br. Wszelkie informacje nt. konkursu znajdziecie na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kole.